Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методи емпіричного дослідження ринку

Спеціальність: Економіка підприємства
Код дисципліни: 7.051.01.O.4
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Кічор Володимир Петрович Данчак Леся Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• володіння категорійним апаратом і методами дослідження ринку;
• вміння ідентифікувати та аналізувати ключові проблеми ринку товарів (послуг);
• знання методів і принципів формування інформаційної бази дослідження ринку;
• вміння оцінювати параметри ризику з використання методів математичної статистики;
• вміння проводити експертне оцінювання об’єктів і процесів товарного ринку;
• знання методів класифікації багатовимірних об’єктів і процесів товарного ринку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
• вища математика;
• статистика;
• економіко-математичні методи і моделі;
• маркетинг.

Кореквізити:
• бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
• зовнішньоекономічні операції та контракти;
• соціально-економічна діагностика зовнішньоекономічних операцій.
Короткий зміст навчальної програми:
Методи дослідження ринку та їх загальна характеристика. Формування інформаційної бази емпіричного дослідження ринку. Методи класифікації та ранжування багатовимірних об’єктів ринку. Факторний аналіз ринку. Дослідження ринку з використанням експертних методів. Прогнозування обсягів реалізації продукції. Моделювання стратегії ринкової поведінки.
Рекомендована література:
1. Єріна А. М. Стратегічне моделювання прогнозування: підручник. / А. М. Єріна, Д. Д. Єрін. – К.: КНЕУ, 2014. – 348 с.
2. Макхотра Н. Маркетинговое исследование. Практическое руководство. / Н. Макхотра. – М.: ООО VD «Вильямс», 2007. – 1200 с.
3. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовенко. – К.: ЦУЛ, 2014. – 417 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (50%): письмові звіти з практичних занять, усне опитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (залік): письмово-усна форма (50%)