Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Розробка стратегічного плану розвитку транспортно-експедиційного підприємства (курсовий проект)

Спеціальність: Логістика
Код дисципліни: 7.073.07.E.42
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Чорнописька Н. В., к.е.н., ст. викладач Маргіта Н. О.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: основи стратегічного планування; методику галузевого аналізу; інструментарій товарно-ринкової матриці; різновиди стратегій; базові засади цінової політики, політики логістичного обслуговування; методологію прийняття управлінських рішень на основі дерева рішень; структуру стратегічного плану.
Вміти: здійснювати ситуаційний аналіз, дослідження логіки структури галузі; обґрунтовувати стратегію охоплення цільових ринків; розробляти програму розвитку логістичного потенціалу підприємства; розраховувати економічні показники від запланованих дій з врахуванням факторів ризику.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: економіка логістики, транспортна логістика, логістичне обслуговування.
кореквізити: стратегічний менеджмент, транспортна інфраструктура і процеси.
Короткий зміст навчальної програми:
- Дослідження структури логіки галузі (реальний і потенційний розмір галузі; перспективи зростання галузі та стадії її життєвого циклу; структура галузевих витрат; система продаж послуг; структура і масштаби конкуренції; тенденції розвитку галузі; ключові чинники успіху); - Вибір стратегії транспортно-експедиційного підприємства із використанням товарно-ринкової матриці логістичної компанії. Вибір цільового ринку необхідно здійснити на підставі таких критеріїв як: розмір ринку; передбачуване зростання ринку; конкурентна ситуація; вартість освоєння; сумісність із цілями і ресурсами підприємства; - Програма розвитку логістичного потенціалу підприємства (характеристика транспортно-експедиційних послуг, перспективна оцінка розвитку логістичних послуг, цінова політика, політика логістичного обслуговування клієнтів); - Розрахунок економічних показників від запланованих дій з врахуванням факторів ризику; - Висновки і рекомендації.
Рекомендована література:
1. Методичні вказівки до виконання курсового проекту “Розробка стратегічного плану розвитку транспортно-експедиційного підприємства” для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації “Транспортна логістика” / Укл.: Н.В. Чорнописька, Н.О. Маргіта. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 15 с.
2. Porter M. What is strategy?// Harvard Business Review. - 1996.-Nov.
3. Маркетинг: Підручник/ В.Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін..; Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. - 4-те вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. – 648с.
4. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева, М.И.Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
5. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации: Учебник для вузов/ Пер. с 9-го англ. изд. – М.: ИНФРА-М, 2000.
6. Бродецкий Г.Л., Гусев Д.А., Елин Е.А., Управление рисками в логистике: Уч. пособие. — М.: Академия, 2010. —186 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): здача курсового проекту