Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
HR-технології в менеджменті
Спеціальність: Управління інноваційною діяльністю
Код дисципліни: 7.073.10.M.16
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Струтинська JI.P.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
- теоретичні та практичні підходи до здійснення стратегічного управління персоналом.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- використовувати інструменти стратегічного менеджменту і маркетингу у сфері управління персоналом.
- теоретичні та практичні підходи до здійснення стратегічного управління персоналом.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- використовувати інструменти стратегічного менеджменту і маркетингу у сфері управління персоналом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Основи менеджменту; Стратегічний менеджмент; Управління персоналом.
Короткий зміст навчальної програми:
Методологія стратегічного управління людськими ресурсами. Сутність і види стратегії управління людськими ресурсами. Стратегічна роль служби управління людськими ресурсами. Взаємозв’язок стратегії розвитку організації та стратегії управління людськими ресурсами. Стратегічний аналіз управління людськими ресурсами. Аналіз стратегічних можливостей лідерства, команди і організації. Процес стратегічного управління людськими ресурсами. Організаційні стратегії управління людськими ресурсами. Функціональні стратегії управління людськими ресурсами. Оцінювання ефективності стратегічного управління людськими ресурсами.
Рекомендована література:
1. Левицкий М. А. Интеграция процессов управления рисками и реализации стратегии // Das Management. — 2011. — № 1. — С. 29—31.
2. Хміль Ф. І. Управління персоналом : підруч. для студ. вищих навч. закл. / Ф. І. Хміль. — К.: Академвидав, 2006. — 488с.
2. Хміль Ф. І. Управління персоналом : підруч. для студ. вищих навч. закл. / Ф. І. Хміль. — К.: Академвидав, 2006. — 488с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): індивідуальні письмові практичні завдання, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, іспит): тестування (теоретичні питання , усна компонента).
Підсумковий контроль (70%, іспит): тестування (теоретичні питання , усна компонента).