Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Електронні комунікації в маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.37
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Костюк Ольга Святославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- знати основні переваги застосування у бізнесі електронних комунікацій; основні концепції побудови електронних комунікаційний зв’язків; моделі електронних комунікацій, їх різновиди та завдання; основні характеристики електронних комунікацій у маркетингу; можливості оцінювання ступеня ефективності застосування електронних комунікацій у маркетингу;
- вміти використовувати інструментарій електронних комунікацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
- вміти використовувати інструментарій електронних комунікацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: маркетинг, інформаційні системи в маркетингу.
Кореквізити: веб-аналітика, електронна комерція.
Кореквізити: веб-аналітика, електронна комерція.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність, зміст та значення електронних комунікацій: функції, переваги, недоліки. Електронні комунікації сучасних бізнес-структур. Корпоративні мережі. Маркетингові дослідження в Інтернеті. Соціальні мережі як спосіб електронних комунікацій у процесі маркетингової діяльності. Стратегічне планування маркетингових комунікацій в електронних мережах. Юридичне забезпечення електронного маркетингу. Методи вимірювання ефективності електронних комунікацій. Стан та перспективи розвитку електронних маркетингових комунікацій в Україні.
Рекомендована література:
1. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія. Одеса : Астропринт, 2017. 232 с.
2. Пилипчук В.П. Стратегічне планування в мережі Інтернет. Маркетинг в Україні. 2018. №6. С. 45–48.
3. Романенко О.О. Види маркетингових інтернет-стратегій. Экономика: реалии времени. 2017. №6(16). С. 70-76.
4. Цифровий (digital) маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя. М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]. за ред. М. А. Окландера. Одеса, Астропринт, 2017. 292 с.
2. Пилипчук В.П. Стратегічне планування в мережі Інтернет. Маркетинг в Україні. 2018. №6. С. 45–48.
3. Романенко О.О. Види маркетингових інтернет-стратегій. Экономика: реалии времени. 2017. №6(16). С. 70-76.
4. Цифровий (digital) маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя. М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]. за ред. М. А. Окландера. Одеса, Астропринт, 2017. 292 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40%): розв'язування задач, усне опитування
Підсумковий контроль (60%): семестровий контроль.
Підсумковий контроль (60%): семестровий контроль.