Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Управління асортиментом
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.32
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
основи планування продукту в маркетинговій діяльності, головні методологічні та організаційні положення здійснення оптимальної товарної політики;
вміти:
застосовувати набуті знання для вирішення задач з проведення ефективної маркетингової політики на підприємстві.
знати:
основи планування продукту в маркетинговій діяльності, головні методологічні та організаційні положення здійснення оптимальної товарної політики;
вміти:
застосовувати набуті знання для вирішення задач з проведення ефективної маркетингової політики на підприємстві.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
маркетинг, товарознавство
комерційна діяльність посередницьких організацій
комерційна діяльність посередницьких організацій
Короткий зміст навчальної програми:
1.Суть асортименту товарів .
2.Характеристика видів асортименту товарів.
3.Зміст асортиментної концепції.
4.Сутність асортиментної політики суб"єктів ринку.
5.Формування асортименту товарів.
6.Управління асортиментом товарів.
7.Порядок формування і регулювання асортименту в роздрібній торгівлі
Рекомендована література:
1. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика) Навч. посібник. - К.. КНЕУ, 1997 р.
2. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є. Крикавський, І. Дейнега, Р. Патора. - 2-ге вид. - Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. - 276 с.
3. Мамчин М.М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій для студентів ІНЕМ. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2013. – 110 с.
2. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є. Крикавський, І. Дейнега, Р. Патора. - 2-ге вид. - Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. - 276 с.
3. Мамчин М.М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій для студентів ІНЕМ. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2013. – 110 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (25%): усне опитування, письмові звіти з лабораторних робіт
Підсумковий контроль (75%, екзамен): тестування.
Підсумковий контроль (75%, екзамен): тестування.