Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Математико-статистичні методи в картографії

Спеціальність: Картографія
Код дисципліни: 7.103.02.E.23
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: к.ф.-м.н., доцент Бридун Андрій Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• основи математичної логіки для розв’язування задач в картографії;
• основи теорії множин для розв’язування прикладних задач;
• основи теорії розмитих множин для розв’язування прикладних задач спеціальності;
• основи теорії графів для розв’язування прикладних і геометричних задач;
• вміти виконувати оцінку складності геометричних обчислень;
• вміти проводити аналіз та побудову ефективних алгоритмів для розв’язування логічних, геометричних та прикладних задач.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Вища математика.
• Цифрова картографія.
• Геоінформаційне картографування.
• Картографічне моделювання.
Короткий зміст навчальної програми:
Дисципліна «Математико-статистичні методи в картографі» – це використання простого та спеціального математичного апарату в картографії. Використання системного моделювання в картографії, а також його застосуванням до розробки конкретних прикладних задач. Математична логіка, основи теорії множин, розмиті множини та теорія графів разом з іншими дисциплінами фундаментального напрямку складають основу математичної освіти сучасного спеціаліста в картографії. Основними темами дисципліни є: «Математична логіка», «Основи теорії множин», «Теорія графів», «Розмиті множини».
Рекомендована література:
1. Нікольський Ю.В. Дискретна математика / Нікольський Ю.В., Пасічник В.В., Щербина Ю.М. – К.: Видавнича група BHV, 2007. – 368с.
2. Л. Є. Бизилевич Дискретна математика у прикладах і задачах [Текст] : підручник / Л. Є. Бизилевич. - Л. : Чижиков І. Е. [вид.], 2013. – 486 с. ISBN 978-966-2645-09-5
3. Андерсон Дж. Дискретная математика и комбинаторика: [пер. с англ.] / Джеймс Андерсон – М.: Вильямс, 2004. – 960с.
Методи і критерії оцінювання:
• Робота на практичних заняттях, усне опитування, виконання індивідуальних завдань (40%).
• Підсумковий контроль (60%, залік): письмово-усна форма (60%).