Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Професійна педагогіка
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.O.58
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Сушенцева Лілія Леонідівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1.Знання теоретико-методологічних основ та категоріального апарату професійної педагогіки.
2. Знання сутності організаційної структури навчально-виховного процесу, характеристик структурних елементів процесу навчання у професійній школі.
3. Знання сучасних підходів, методів, методик та засобів планування, організування та проведення виховної роботи зі студентською молоддю.
4. Знання методичних вимог до підготовки та проведення навчальних занять різних організаційних форм, методів навчання у професійній школі та основних вимог до їх вибору.
2. Знання сутності організаційної структури навчально-виховного процесу, характеристик структурних елементів процесу навчання у професійній школі.
3. Знання сучасних підходів, методів, методик та засобів планування, організування та проведення виховної роботи зі студентською молоддю.
4. Знання методичних вимог до підготовки та проведення навчальних занять різних організаційних форм, методів навчання у професійній школі та основних вимог до їх вибору.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
психологія
педагогіка
педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Професійна педагогіка в системі педагогічних наук. Сучасна професійна освіта в освітній системі України. Методологія науково-педагогічного дослідження. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу. Цілісний освітній процес у вищій школі. Процес виховання у вищій школі. Методи і форми організації навчання у вищій школі. Контроль і облік знань, умінь та навичок студентів у вищих навчальних закладах.
Рекомендована література:
1. Артюх С.Ф. Интеграция инженерно-педагогического образования Украины в международную систему инженерной педагогики / С.Ф. Артюх, А.Т. Ангаров // Новий колегіум (Науковий інформаційний журнал. Проблеми вищої освіти). – 2000. – №2. – С. 3- 18.
2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
3. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с.
4. Профессиональная педагогика: Учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям / Под ред. С.Я. Батышева, А.М. Новикова. - Издание 3-е, переработанное. М.: ЭГВЕС, 2010.- 456 с.
2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
3. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с.
4. Профессиональная педагогика: Учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям / Под ред. С.Я. Батышева, А.М. Новикова. - Издание 3-е, переработанное. М.: ЭГВЕС, 2010.- 456 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль – 40%, підсумковий контроль – екзамен 60% (письмова складова - 40%; усна складова – 20% )