Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічний коучінг
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.E.89
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Іваницька О. C.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання технологій педагогічного коучингу;
- знання організації комунікативної взаємодії у процесі формування та реалізації освітніх послуг;
- знати сучасні тенденції педагогічного наставництва та сучасні підходи до його реалізації;
- здатність забезпечити інноваційний, науково-методичний, психолого-педагогічний, інформаційно-комунікаційний супровід, висококваліфіковані індивідуальні тренування;
- здатність проектувати та реалізовувати на практиці навчально-виховну взаємодію.
- знання організації комунікативної взаємодії у процесі формування та реалізації освітніх послуг;
- знати сучасні тенденції педагогічного наставництва та сучасні підходи до його реалізації;
- здатність забезпечити інноваційний, науково-методичний, психолого-педагогічний, інформаційно-комунікаційний супровід, висококваліфіковані індивідуальні тренування;
- здатність проектувати та реалізовувати на практиці навчально-виховну взаємодію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Порівняльна педагогіка
- Психологія,
- Теорія і методика виховної роботи
- Психологія,
- Теорія і методика виховної роботи
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність педагогічного коучингу. Методологічні основи загальної педагогіки як основа педагогічного коучингу. Завдання коучингу на сучасному етапі. Сутність процесу, методів, форм та змісту виховання. Формування, виховання та розвиток особистості. Система педагогічної взаємодії (“Теорія виховання”, „Дидактика”, „Управління навчальним закладом”).
Рекомендована література:
1. Теорії та технології інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний і регіональний контенти / монографія / за загальною редакцією професора А. А. Сбруєвої. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. – 520 с.
2. Durrschmidt, P. u.a. (2010): Methodensammlung fur Trainerinnen und Trainer. Bonn: managerSeminare Verlag.
3. Klein, Zamyat M. (2003): Kreative Seminarmethoden. 100 kreative Methoden fur erfolgreiche Seminare. Offenbach: Gabal Verlag.
4. Moursand, D., Albrecht, R. (2011). Becoming a better math tutor. 145 P.
2. Durrschmidt, P. u.a. (2010): Methodensammlung fur Trainerinnen und Trainer. Bonn: managerSeminare Verlag.
3. Klein, Zamyat M. (2003): Kreative Seminarmethoden. 100 kreative Methoden fur erfolgreiche Seminare. Offenbach: Gabal Verlag.
4. Moursand, D., Albrecht, R. (2011). Becoming a better math tutor. 145 P.
Методи і критерії оцінювання:
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- виконання практичних робіт, усне опитування (40%)
- підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- виконання практичних робіт, усне опитування (40%)
- підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)