Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Теорія тренінгової діяльності
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 7.053.01.O.4
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: доктор психологічних наук, доцент Хазратова Нігора Вікторівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні поняття сучасної теорії тренінгової діяльності як наукової дисципліни; зміст визначальних теоретичних підходів сучасної теорії тренінгової діяльності як наукової дисципліни; роль психологічних засобів і способів оптимізації психологічної тренінгової діяльності; можливості і обмеження інструментарію оптимізації психологічної тренінгової діяльності як практичної діяльності;
• вміти визначати наявність і рівень потреби в оптимізації психологічної тренінгової діяльності у конкретних випадках;
• здійснювати ефективну оптимізацію психологічної тренінгової діяльності доступними психологічними засобами і способам; розвивати своє психологічне мислення;
• розробляти та застосовувати у практичній діяльності психолога тренінги з різноманітної тематики і спрямування.
• вміти визначати наявність і рівень потреби в оптимізації психологічної тренінгової діяльності у конкретних випадках;
• здійснювати ефективну оптимізацію психологічної тренінгової діяльності доступними психологічними засобами і способам; розвивати своє психологічне мислення;
• розробляти та застосовувати у практичній діяльності психолога тренінги з різноманітної тематики і спрямування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Психологічне консультування;
- Психологічна корекція;
- Психологічна діагностика;
- Теорія і практика тренінгової діяльності.
- Психологічне консультування;
- Психологічна корекція;
- Психологічна діагностика;
- Теорія і практика тренінгової діяльності.
Короткий зміст навчальної програми:
Психологічний тренінг як практичний інструмент психокорекційної діяльності. Основні психо-соціальні чинники та механізми функціонування психотренінгових груп. Особливі випадки та модифікації реалізації психологічного тренінгу. Чотиривимірна психологічна модель ведення психотренінгової групи. Проблема функціональної визначеності у контексті реалізації психотренінгової діяльності. Розробка структури програми психотренінгу; презентація авторських програм психотренінгу. Стратегічне планування програми психологічного тренінгу; методи оцінювання психологічного тренінгу.
Рекомендована література:
1. Зайцева Т. В. Теория психологического тренинга: психологический тренинг как инструментальное действие. – СПб.: Речь, М.: Смысл, 2002.
2. І. Матійків, А. Якимів, Т. Черняк. Основи тренерської майстерності: навч- метод. посібник / Матійків І, Якимів А., Черняк Т. / За заг. ред.. А. І. Якиміва. – Львів : Компанія «Манускрипт», 2012. – 392 с.
3. Мілютіна К. Л. Теорія і практика психологічного тренінгу: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2004. – 192с.
4. Мельник С. Н. Теоретические и методические основы социально-психологического тренинга. – Владивосток, 2004.– 74с.
5. Сидоренко Э. В. Мотивационный тренинг. — СПб.: Речь, 2001.
6. Смит Г. К. Тренинг прогнозирования поведения: тренинг сенси тивности: Пер. с англ. — СПб.: Речь, 2001.
7. Справочник тренеров неправительственных организаций Украины, Беларуси, Молдовы. — К., 1998.
2. І. Матійків, А. Якимів, Т. Черняк. Основи тренерської майстерності: навч- метод. посібник / Матійків І, Якимів А., Черняк Т. / За заг. ред.. А. І. Якиміва. – Львів : Компанія «Манускрипт», 2012. – 392 с.
3. Мілютіна К. Л. Теорія і практика психологічного тренінгу: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2004. – 192с.
4. Мельник С. Н. Теоретические и методические основы социально-психологического тренинга. – Владивосток, 2004.– 74с.
5. Сидоренко Э. В. Мотивационный тренинг. — СПб.: Речь, 2001.
6. Смит Г. К. Тренинг прогнозирования поведения: тренинг сенси тивности: Пер. с англ. — СПб.: Речь, 2001.
7. Справочник тренеров неправительственных организаций Украины, Беларуси, Молдовы. — К., 1998.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40 %): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування.
- підсумковий контроль (60 %, екзамен): максимальна оцінка – 100 балів.
- підсумковий контроль (60 %, екзамен): максимальна оцінка – 100 балів.