Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Журналістські професії
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 7.061.01.M.17
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор:
Мудра Ірина Миколаївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
стратегічно аналізувати та прогнозувати потреби в редакційному колективі;
володіти основними елементами редакційного менеджменту та застосовувати його на практиці;
оцінювати кількісні характеристики редакції мас-медіа;
підбирати і формувати штат редакції мас-медіа;
розуміти обов’язки кожного працівника редакції ЗМІ.
володіти основними елементами редакційного менеджменту та застосовувати його на практиці;
оцінювати кількісні характеристики редакції мас-медіа;
підбирати і формувати штат редакції мас-медіа;
розуміти обов’язки кожного працівника редакції ЗМІ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4,
Організація роботи і праці журналіста
Організація роботи і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми:
Структура редакції газети. Творчі професії на радіо. Журналістські професії на телебаченні. Роль ведучої на телебаченні. Творчі професії в інтернет-ЗМІ. Нові творчі професії в редакціях ЗМІ.
Рекомендована література:
1. Головко Б. Н. Деловые издания: Информационный менеджмент массовой коммуникации. / Б.Н.Головко . - СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2005. – 205 с.
2. Економічна журналістика: новації західної преси. / Переклад та адаптація Алла Лазарєва. – Київ, Інститут масової інформації, 2005. – 112 с.
3. Український бізнес ХХІ століття: реалії, проблеми, перспективи. – К.: Консорціум, 2005. –358 с.
4. Шевчук Д.А. Экономическая журналистика: Учебно-практическое пособие. / Д.А.Шевчук. – М.: ГроссМедиа : РОСБУХ, 2008. – 568 с
2. Економічна журналістика: новації західної преси. / Переклад та адаптація Алла Лазарєва. – Київ, Інститут масової інформації, 2005. – 112 с.
3. Український бізнес ХХІ століття: реалії, проблеми, перспективи. – К.: Консорціум, 2005. –358 с.
4. Шевчук Д.А. Экономическая журналистика: Учебно-практическое пособие. / Д.А.Шевчук. – М.: ГроссМедиа : РОСБУХ, 2008. – 568 с
Методи і критерії оцінювання:
Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (70%), письмово-усна форма (30%)