Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Менеджмент і маркетинг ЗМІ
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 7.061.01.M.13
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Мудра Ірина Миколаївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
оцінювати кількісні, часові та просторові характеристики потенційної аудиторії ЗМІ;
орієнтуватися в маркетингових аспектах функціонування ЗМІ;
правильно оцінювати особливості діяльності ЗМІ;
стратегічно аналізувати та прогнозувати маркетингові проблеми ЗМІ;
розробляти і впроваджувати систему маркетингу в мас-медіа;
фільтрувати психологічну інформацію, що може створювати загрозу для функціонування мас-медіа.
оцінювати кількісні, часові та просторові характеристики потенційної аудиторії ЗМІ;
орієнтуватися в маркетингових аспектах функціонування ЗМІ;
правильно оцінювати особливості діяльності ЗМІ;
стратегічно аналізувати та прогнозувати маркетингові проблеми ЗМІ;
розробляти і впроваджувати систему маркетингу в мас-медіа;
фільтрувати психологічну інформацію, що може створювати загрозу для функціонування мас-медіа.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Преса і ПР;
Організація роботи редакції і праці журналіста;
Управління і випуск номера газети, журналу.
Організація роботи редакції і праці журналіста;
Управління і випуск номера газети, журналу.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні функції і завдання менеджменту в редакціях ЗМІ. Модель редакції ЗМІ і менеджменту. Менеджмент персоналу у редакції ЗМІ. Розподіл праці у редакції мас-медіа. Мотивація роботи журналіста. Інструменти роботи менеджера у редакції ЗМІ. Особливості розв’язання конфліктів у редакції ЗМІ. Організація і проведення нарад, зборів у редакціях мас-медіа. Маркетинг ЗМІ: основні поняття. Маркетингові стратегії ЗМІ. Інструменти маркетингу ЗМІ. Маркетингові дослідження ЗМІ. Збут медіатовару. Просування ЗМІ в Інтернеті. Відділ маркетингу і плани. Контроль маркетингової діяльності.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О. Є, Мельник О. Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навч. посібник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2003.
2. Кузьмін О. С., Мельник О. Г. Основи менеджменту: підручник, 2-ге вид. К.: Академвидав, 2007.
3. Осовська Г. В., Осовський О. А. Основи менеджменту. Підручник. – К.: Кондор, 2006.
4. Осавська Г.В., Осавська О. А. Менеджмент організацій: навч. посіб. - К.: Кондор, 2007
5. Охріменко А. Г. Основи менеджменту: навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.
6. Скібіцька Л.І., Скібіцький О.М. Менеджмент: навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007.
7. Стадник В. В., Йохна М. А. Менеджмент: підручник. – К.: Академвидав, 2007.
8. Стеченко А. Д., Дука А. П. Словник-довідник з менеджменту. – К.: Федерація профспілок України. Інститут туризму, 1999.
9. Тарнавська Н. П., Пушкар Р. М. Менеджмент: теорія і практика: підручник / Тернопільська академія народного господарства. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003.
10. Хміль Ф.І. Основи менеджменту: підручник. – К.: Академвидав, 2007.
11. Яцура В. В., Жук О. П. Менеджмент: навч. посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2008.
12. Мороз Л.А., Чухрай Н. І. Маркетинг: навч. посібник. – Львів: Інф. видавн. Центр «Інтелект» Державного університету «Львівська політехніка», 1999.
13. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник. – К.: Лібра, 2006.
14. Бутенко Н. В. Маркетинг: підручник. – К.: Атіка, 2008.
15. Бородкіна Н. О. Маркетинг: навч. посібник. – К.: Кондор, 2007.
16. Луцій О. П. Основи маркетингу. – К., 1998.
17. Котляр Ф. Маркетинг. Менеджмент /Пер. с анг; Под ред. Волковой Л.А., Коптуневского Ю.Н. - СПб: Питер, 2002. - 752 с.
2. Кузьмін О. С., Мельник О. Г. Основи менеджменту: підручник, 2-ге вид. К.: Академвидав, 2007.
3. Осовська Г. В., Осовський О. А. Основи менеджменту. Підручник. – К.: Кондор, 2006.
4. Осавська Г.В., Осавська О. А. Менеджмент організацій: навч. посіб. - К.: Кондор, 2007
5. Охріменко А. Г. Основи менеджменту: навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.
6. Скібіцька Л.І., Скібіцький О.М. Менеджмент: навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007.
7. Стадник В. В., Йохна М. А. Менеджмент: підручник. – К.: Академвидав, 2007.
8. Стеченко А. Д., Дука А. П. Словник-довідник з менеджменту. – К.: Федерація профспілок України. Інститут туризму, 1999.
9. Тарнавська Н. П., Пушкар Р. М. Менеджмент: теорія і практика: підручник / Тернопільська академія народного господарства. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003.
10. Хміль Ф.І. Основи менеджменту: підручник. – К.: Академвидав, 2007.
11. Яцура В. В., Жук О. П. Менеджмент: навч. посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2008.
12. Мороз Л.А., Чухрай Н. І. Маркетинг: навч. посібник. – Львів: Інф. видавн. Центр «Інтелект» Державного університету «Львівська політехніка», 1999.
13. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник. – К.: Лібра, 2006.
14. Бутенко Н. В. Маркетинг: підручник. – К.: Атіка, 2008.
15. Бородкіна Н. О. Маркетинг: навч. посібник. – К.: Кондор, 2007.
16. Луцій О. П. Основи маркетингу. – К., 1998.
17. Котляр Ф. Маркетинг. Менеджмент /Пер. с анг; Под ред. Волковой Л.А., Коптуневского Ю.Н. - СПб: Питер, 2002. - 752 с.
Методи і критерії оцінювання:
практичне заняття, усне опитування, письмова індивідуальна робота (45%)$
підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма
(55 %)
підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма
(55 %)