Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Молекулярна фізика
Спеціальність: Прикладна фізика та наноматеріали
Код дисципліни: 6.105.00.O.13
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Прикладна фізика і наноматеріалознавство
Лектор: доцент Бахматюк Богдан Петрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати: основні фізичні поняття, явища та закони, що охоплюються курсом “ Молекулярна фізика”; межі застосування явищ і законів, їх фізичну сутність, математичні методи опису; їх взаємозв’язок а також зв’язок з іншими фізичними явищами; ефективні способи і методи розв’язування фізичних задач у межах курсу;
вміти: застосовувати набуті знання на практиці; чітко розуміти природу і сутність явищ та законів молекулярної фізики.
вміти: застосовувати набуті знання на практиці; чітко розуміти природу і сутність явищ та законів молекулярної фізики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна фізика. Механіка,
• Лінійна алгебра,
• Математичний аналіз.
• Звичайні диференціальні рівняння,
• Теорія ймовірності
• Лінійна алгебра,
• Математичний аналіз.
• Звичайні диференціальні рівняння,
• Теорія ймовірності
Короткий зміст навчальної програми:
Молекулярно – кінетична теорія ідеальних газів. Кінетична теорія теплоти. Перше начало термодинаміки. Основи термодинаміки. Реальні гази. Рідини і тверді тіла.
Рекомендована література:
1. І. Л. Кікоїн. Молекулярна фізика. – Київ: „Радянська школа” 1968 .
2. Я. Й. Дутчак. Молекулярна фізика. – Львів: 1973.
3. А. М. Матвеев. Молекулярная физика. – М: 1987.
4. М. М. Клим, П. М. Якібчук. Молекулярна фізика. – Львів: 2003.
5. И. В. Савельев. Сборник задач и вопросов по общей физике. – Москва: “Наука” 1988.
2. Я. Й. Дутчак. Молекулярна фізика. – Львів: 1973.
3. А. М. Матвеев. Молекулярная физика. – М: 1987.
4. М. М. Клим, П. М. Якібчук. Молекулярна фізика. – Львів: 2003.
5. И. В. Савельев. Сборник задач и вопросов по общей физике. – Москва: “Наука” 1988.
Методи і критерії оцінювання:
• Усний, письмовий або письмово-усний експрес-контрольт; ділові чи імітаційні ігри тощо, як під час навчальних занять, так і самостійної роботи; контрольні заходи; усне опитування, самостійні й контрольні роботи (45%)
• підсумковий контроль (55 %, контрольний захід): письмово-усна форма (55%).
• підсумковий контроль (55 %, контрольний захід): письмово-усна форма (55%).