Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Технології інформаційного менеджменту міжнародних відносин та суспільних комунікацій
Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.E.81
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: кандидат політичних наук Дмитришин Н. М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання наукових принципів та методології досліджень у сфері міжнародних відносин;
- знання сучасного стану, закономірностей та основних тенденцій розвитку міжнародних відносин на регіональному та глобальному рівнях;
- знання методів та засобів здійснення маніпулятивних інформаційних впливів через ЗМІ, Інтернет, соціальні мережі;
- уміння визначати причини та передумови актуальних процесів у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики, насамперед тих, які стосуються Української держави;
- уміння прогнозувати розвиток подій на міжнародній арені з використанням інформаційних технологій, зважаючи на існуючі закономірності;
- уміння застосовувати одержані навики здійснення інформаційно-аналітичної діяльності для успішного виконання прикладних задач зі сфери міжнародних відносин;
- здатність працювати в міжнародному та мультикультурному середовищі;
- здатність діяти соціально відповідально, керуючись етичними міркуваннями;
- здатність до адаптації та дії у новій ситуації.
- знання сучасного стану, закономірностей та основних тенденцій розвитку міжнародних відносин на регіональному та глобальному рівнях;
- знання методів та засобів здійснення маніпулятивних інформаційних впливів через ЗМІ, Інтернет, соціальні мережі;
- уміння визначати причини та передумови актуальних процесів у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики, насамперед тих, які стосуються Української держави;
- уміння прогнозувати розвиток подій на міжнародній арені з використанням інформаційних технологій, зважаючи на існуючі закономірності;
- уміння застосовувати одержані навики здійснення інформаційно-аналітичної діяльності для успішного виконання прикладних задач зі сфери міжнародних відносин;
- здатність працювати в міжнародному та мультикультурному середовищі;
- здатність діяти соціально відповідально, керуючись етичними міркуваннями;
- здатність до адаптації та дії у новій ситуації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Зв'язки з громадськістю
Інформаційно-комунікаційний менеджмент
Інформаційно-комунікаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Технології інформаційного менеджменту міжнародних відносин та суспільних комунікацій – навчальна дисципліна, яка вивчається студентами напряму «Міжнародна інформація» з метою засвоєння матеріалу щодо історії зародження і розвитку інформаційного менеджменту, його засад та принципів, набуття вмінь застосовувати методи, а також ознайомлення з сучасними тенденціями і можливими, найбільш ймовірними та бажаними майбутніми змінами в основних сферах даної діяльності. У межах дисципліни основну увагу зосереджено на вивченні таких питань і тем: загальнотеоретичні основи інформаційного менеджменту, життєвий цикл інформаційної системи.
Рекомендована література:
1. Авер’янов В. Б. Державне управління в Україні: навч. посіб. / В. Б. Авер’янов. - К. : Юніверс, 1999. - 432 с.
2. Бутусов Ю. ЕХ-фактор або обновлення. gov.ua / Юрій Бутусов // Дзеркало тижня. Україна. – 2012. - № 4 (4 лютого). – С. 1-2.
3. Годин В. В. Информационное обеспечение управленческой деятельности: учеб. / В. В. Годин, И. К. Корнеев. — М. : Мастерство. Высшая школа, 2001. — 240 с.
4. Голенищев Э. П. Информационное обеспечение систем управления / Э. П. Голенищев, И. В. Клименко. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2003. — 352 с.
5. Гринберг А. С. Информационный менеджмент / А. С. Гринберг. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 415 с.
6. Дробязко А. М. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах пубілчного адміністрування [Електронний ресурс] / А. М. Дробязко. – Режим доступу: www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/apdu/2011-2/doc/2/12.pdf
7. Костров А. В. Основы информационного менеджмента: Учебное пособие А. В. Костров. – М.: Финанси и статистика, 2001. – 274 с.
8. Матвієнко О. В. Основи інформаційного менеджменту: Навчальний посібник / О. М. Матвієнко. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 124 с.
9. Матвієнко О. В., Цивін М. Н. Інформаційний менеджмент. Опорний конспект лекцій у схемах і таблицях. Навчальний посібник [Електронний ресурс] / О. М. Матвієнко, М. Н. Цивін . - Режим доступу: http://www.iub.at.ua/_ld/0/2_64_kniga_IM_Mat.pdf
10. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ,2002. – 560 с.
11. Афанасьєв М.І. Маркетинг: стратегія і практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995 р.
12. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. - М., «Видавництво «Справа» - 2005.
2. Бутусов Ю. ЕХ-фактор або обновлення. gov.ua / Юрій Бутусов // Дзеркало тижня. Україна. – 2012. - № 4 (4 лютого). – С. 1-2.
3. Годин В. В. Информационное обеспечение управленческой деятельности: учеб. / В. В. Годин, И. К. Корнеев. — М. : Мастерство. Высшая школа, 2001. — 240 с.
4. Голенищев Э. П. Информационное обеспечение систем управления / Э. П. Голенищев, И. В. Клименко. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2003. — 352 с.
5. Гринберг А. С. Информационный менеджмент / А. С. Гринберг. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 415 с.
6. Дробязко А. М. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах пубілчного адміністрування [Електронний ресурс] / А. М. Дробязко. – Режим доступу: www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/apdu/2011-2/doc/2/12.pdf
7. Костров А. В. Основы информационного менеджмента: Учебное пособие А. В. Костров. – М.: Финанси и статистика, 2001. – 274 с.
8. Матвієнко О. В. Основи інформаційного менеджменту: Навчальний посібник / О. М. Матвієнко. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 124 с.
9. Матвієнко О. В., Цивін М. Н. Інформаційний менеджмент. Опорний конспект лекцій у схемах і таблицях. Навчальний посібник [Електронний ресурс] / О. М. Матвієнко, М. Н. Цивін . - Режим доступу: http://www.iub.at.ua/_ld/0/2_64_kniga_IM_Mat.pdf
10. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ,2002. – 560 с.
11. Афанасьєв М.І. Маркетинг: стратегія і практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995 р.
12. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. - М., «Видавництво «Справа» - 2005.
Методи і критерії оцінювання:
1. Усне опитування.
2. Екзамен.
2. Екзамен.