Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова І, частина 2

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.O.8
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Столярчук Л. Б., Гавран М.І., Закаулова Ю.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням;
• демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях;
• домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована;
• писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформацію, що має безпосереднє відношення до академічного середовища і повсякденного життя;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• правильно заповнювати заявки та реєстраційні форми для поселення та участі у конференції з відповідним ступенем точності і адекватності
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Іноземна мова
Короткий зміст навчальної програми:
Поведінка молодої людини у товаристві. Вплив ЗМІ на формування світогляду молодої людини. Найкращі роки в університеті. Моє майбутнє. Особистісні характеристики. Перегляд відеоматеріалів. Як найкраще подати новини. Написання творів, оповідей переказів. Традиції й звичаї у житті людей. Прийняття рішень. Формування культурної бази у молоді. (Правопорушення. Крадіжка: як їй зарадити. Хто такий свідок. Туристичні подорожі. Непередбачувані ситуації. Розвиток та деградація молоді. Поп-культура. Екскурсії).
Рекомендована література:
Dignen, B. (2013). Communicating across Cultures. Cambridge University Press. 203p.
Турчин Д.Б.Англійська мова для міжнародних відносин. [Підручник]. Вінниця: Нова книга. 2018. 256 с.
Eales F. Oakes Fr. Speakout. Upper Intermediate. Pearson / Longman, 2012. – 175 p.
Eales F. Oakes Fr. Speakout. WorkBook Upper Intermediate. Pearson / Longman, 2012. – 96 p.
Hewings M. (2013). Advanced grammar in use. CUP. 2013. 295 p.
Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: Oxford University Press. – 126 p.
Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.


Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
• Підсумковий контроль: диференційований залік.

Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну-100
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 25
Індивідуальне письмове завдання 25
Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5