Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова за професійним спрямуванням

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.M.30
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Закаулова Ю.В., Гавран М.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• розуміти основні ідеї та розпізнавати відповідну інформацію в ході обговорень, презентацій, телефонних розмов за знайомими темами, які пов’язані з навчанням та спеціальністю
• розуміти загальний зміст та суттєві деталі в автентичних радіо-та телепередачах, за загальною академічною та професійною тематикою
• розуміти нескладні повідомлення та інструкції в академічному та професійному середовищі
• розуміти намір мовця та комунікативні наслідки його висловлювання
визначати позицію та точку зору мовця
• надавати аргументи відносно знайомих тем в академічному та професійному житті (напр., в співбесіді, дискусіях)
• висловлювати думки щодо загального та фактичного змісту в автентичних радіо - та телевізійних програм, пов’язаних з загальною академічною та професійною сферами
• реагувати на оголошення, нескладні повідомлення та інструкції в знайомому академічному та професійному середовищах
• адекватно реагувати на позицію/точку зору співбесідника
• виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями за темами знайомого студенту академічного та професійного контекстів
• розуміти автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю, з підручників, газет, популярних та спеціалізованих журналів та Інтернет джерел
• визначати позицію та точки зору в автентичних текстах, пов’язаних з навчанням та спеціальністю
• розуміти намір автора письмового тексту і комунікативні наслідки висловлювання (напр., оголошень, листів, електронних повідомлень тощо)
• розуміти деталі у нескладних рекламних матеріалах, інструкціях, специфікаціях (напр., стосовно функціонування пристроїв/обладнання)
• розуміти автентичну академічну та професійну кореспонденцію (напр., листи, факси, електронні повідомлення тощо)
• писати зрозумілі тексти різного спрямування, пов’язані з особистою та професійною сферами (напр., заяву)
• знаходити конкретну інформацію, пов’язану з процесом або предметом навчання, користуючись для цього бібліотечним каталогом, сторінкою змісту або покажчиком, довідниками, словниками та Інтернетом
• запитувати для отримання суттєво важливої інформації, пов’язаної з навчанням або спеціальністю
• прогнозувати інформацію, користуючись для цього "ключами", напр., заголовками, підзаголовками, ім’ям автора та ін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань -В1+

Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням
Короткий зміст навчальної програми:
Глобалізація. Переваги та недоліки глобалізації. Глобальне суспільство та міграція.Національна держава. Поняття нації та держави. Державна система. Національність./ Міжнародні організації. Урядові та неурядові міжнародні організації. Прибуткові та непрнибуткові міжнародні організації. Права людини. Декларація прав людини. Організації, що боряться за права людини.
Рекомендована література:
1. Карамишева Р.Д. Іноземна мова професійного спрямування (англійська для фахівців з міжнародних відносин) : навч. посібник / Р.Д. Карамишева, І.Д. Карамишева, Н.В. Мукан, Я.Б.Турчин; за ред. Н.В. Мукан, Я.Б. Турчин. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 248 с.
2. Foley M., Hall D. Advanced Learner’s Grammar. - Longman, 2006. – 384 p.
3. Hewings M. Advanced Grammar in Use. – Cambridge University Press, 1999. – 340 p.
4. Alexander L.G. Longman English Grammar Practice for Intermediate Students. – Longman, 1998. – 296 p.
5. Dooley J., Evans V. Grammarway 4. – Express Publishing, 1999. – 278 p.
6. McCasthy M., F.O’Dell. English vocabulary in use. Cambridge University press,1994.
7. Radford A. Syntax: a minimalist introduction. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. – 285 p.
8. Reznik R. V., Sorokina S., Kazaritskaya T. A. A grammar of modern English usage. М.: Флинта; Наука, 1996. – 688 с.
9. Sharman E. Across Cultures. – Longman, Pearson Education Limited, 2004. – 160 p.
10. Swan M. Practical English Usage. - OUP, 2005. – 658 p.
11. Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar (Fourth edition). – Oxford University Press, 2007. - 383 p.
12. Thomson A.J., Martinet A.V. A Practical English Grammar: Exercises 1 (Third edition). – Oxford University Press, 2007. – 181 p.
13. Зарума О. Р., Михайленко Н. О., Сащин О. М., Тхоровська С. В. Практичний курс англійської мови: Підручник/За редакцією О. Р. Заруми. – Вінниця: Нова Книга, 2008. – 552 с.
14. Academic vocabulary. Academic words. Fourth edition. Amy E. Olsen. Pearson Education incorporated, 2010. Destination B1. 15. Grammar and Vocabulary with answer key. Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. Macmillan press.
15. Amos Julie-Ann. Pass that job interview.–Oxford: How to books, 2009.– 92 p.
16. Hewings M. (2013). Advanced grammar in use. CUP. 2013. 295 p.
17. Dignen, B. (2013). Communicating across Cultures. Cambridge University Press. 203p.
18. Brieger N., Comfort J. (1992) Language Reference for Business English. Prentice Hall International.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.

Підсумковий контроль: диференційований залік.



Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за Дисципліну-100
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 1 25
Індивідуальне письмове завдання 25
Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення 5
Діалогічне мовлення 5