Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Технічна термодинаміка (курсовий проект)

Спеціальність: Теплоенергетика
Код дисципліни: 6.144.00.O.45
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Галянчук Ігор Романович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати:
- методики розрахунку та досліджень фізичних характеристик робочих тіл;
- закони термодинаміки і термодинамічні процеси;
- розрахунок робочих тіл в процесі витікання з каналів змінного перетину;
- методи дослідження циклів.
Підготовлений фахівець повинен вміти:
- визначити теплофізичні характеристики робочих тіл;
- розрахувати цикли теплових двигунів, теплових насосів і холодильних машин;
- визначити параметри потоку робочих тіл в каналах змінного перетину.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
- Вища математика
- Фізика
- Хімія
Кореквізити:
- Турбіни ТЕС
- Теплові двигуни промислових підприємств
Короткий зміст навчальної програми:
Властивості речовин в критичній точці. Термодинамічні діаграми стану речовин. Водяна пара. Процес утворення пари та її властивості. Характеристики стану пари. Таблиці водяної пари. І-S діаграма водяної пари. Термодинамічні процеси водяної пари. Теоретичний цикл ПСУ. Принципова схема ПСУ. Енергетичний баланс, ККД, потужність ефективності циклу ПСУ. Вторинний перегрів, термодинамічні основи теплофікації ТЕС. Регенеративний цикл ПСУ, розрахунки. Цикли холодильних машин. Методи зниження температури робочого тіла.
Рекомендована література:
1. Константинів С.М. Технічна термодинаміка.-К.: Вища школа, 2001.-368с.
2. Чепурний М.М., Ткаченко С.Й. Основи технічної термодинаміки. Вінниця, „Поділля-2000”-2004.-352с.
3.. Алабовский А.Н., Недужий И.А. Техническая термодинамика, К. 1989.
4. Кирилин В.А. Техническая термодинамика. М. 1974.-346с.
5. Беляев Н.М. Термодинамика. К.Главное изд-во,1987.-344с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%): усне опитування
- Підсумковий контроль (70%): диференційований залік.