Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Економіка та управління підприємством
Спеціальність: Теплові електричні станції
Код дисципліни: 7.144.01.M.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е н., доцент Шандрівська Олена Євгенівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати: основні терміни і поняття економіки та управління в організаціях різних форм власності та видів діяльності; специфіку основних та оборотних засобів підприємства; склад та структуру персоналу підприємства; зміст і завдання організування праці на підприємстві; функції та види цін, методи ціноутворення в ринкових умовах господарювання; поняття, функції, методи та принципи менеджменту, особливості застосування маркетингу і логістики в процесі управління виробничо-господарською діяльністю підприємства;
вміти:
• реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формувати методи менеджменту, розробляти конкретні управлінські рішення, здійснювати керівництво;
• стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальні стратегічні рішення в галузі економіки та управління діяльністю підприємства, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику у процесі виробничо-господарської діяльності підприємства;
• продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
• здійснювати техніко-економічне обґрунтування проектів систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
знати: основні терміни і поняття економіки та управління в організаціях різних форм власності та видів діяльності; специфіку основних та оборотних засобів підприємства; склад та структуру персоналу підприємства; зміст і завдання організування праці на підприємстві; функції та види цін, методи ціноутворення в ринкових умовах господарювання; поняття, функції, методи та принципи менеджменту, особливості застосування маркетингу і логістики в процесі управління виробничо-господарською діяльністю підприємства;
вміти:
• реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формувати методи менеджменту, розробляти конкретні управлінські рішення, здійснювати керівництво;
• стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальні стратегічні рішення в галузі економіки та управління діяльністю підприємства, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику у процесі виробничо-господарської діяльності підприємства;
• продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
• здійснювати техніко-економічне обґрунтування проектів систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: основи економічної теорії
Кореквізити: -
Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми:
сутність підприємства як суб'єкта господарювання, склад та структура персоналу підприємства та організування оплати праці на підприємстві, специфіка основних та оборотних засобів підприємства, ціни та ціноутворення в ринкових умовах господарювання, управління виробничо-господарською діяльністю підприємства.
Рекомендована література:
1. Крикавський Є. В. Економіка і фінанси підприємств.: навч. посібник / Є. В. Крикавський, З. С. Люльчак. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 696 с.
2. Кузьмін О. Є. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навч. посіб. / Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. - Л: Інтелект-Захід, 2007. – 384 с.
3. Економіка виробничого підприємства: навч. посіб./ Петрович. Й. М., - 3-тє вид. – К: Знання, 2002. – 405 с.
4. Мороз Л. А. Маркетинг: Мороз Л. А., Чухрай Н. І., - Львів: Національний університет «Львівська політехніка», Інтелект-Захід», 2002. – 244 с.
5. Шандрівська О. Є. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи: навчально-методичний посібник/ О. Є. Шандрівська, В. В. Кузяк, Н. І. Хтей; за ред. Є. В. Крикавського./ - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014 – 196 с.
2. Кузьмін О. Є. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навч. посіб. / Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. - Л: Інтелект-Захід, 2007. – 384 с.
3. Економіка виробничого підприємства: навч. посіб./ Петрович. Й. М., - 3-тє вид. – К: Знання, 2002. – 405 с.
4. Мороз Л. А. Маркетинг: Мороз Л. А., Чухрай Н. І., - Львів: Національний університет «Львівська політехніка», Інтелект-Захід», 2002. – 244 с.
5. Шандрівська О. Є. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи: навчально-методичний посібник/ О. Є. Шандрівська, В. В. Кузяк, Н. І. Хтей; за ред. Є. В. Крикавського./ - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014 – 196 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: (40 %) усне опитування, виступи на семінарах, тести.
Підсумковий контроль: (60 %): залік
Підсумковий контроль: (60 %): залік