Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Процеси та апарати хімічної технології

Спеціальність: Автоматизоване управління технологічними процесами
Код дисципліни: 7.151.01.E.20
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: к.т.н., доцент Кіндзера Діана Петрівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1) Вивчення фізичної суті явищ, що стверджують даний процес, умов і законів, яким відповідають дані явища.
2) Вивчити конструкцію типової апаратури.
3) Навчити студентів методам розрахунку апаратури, її будови і конструюванню.
4) Дати студенту необхідні знання для формування у нього наукового мислення, що дозволяє об'єднати виробничу діяльність з науково-технічними розробками.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Фізика
Вища Математика
Теоретична механіка
Електротехніка та основи електроніки
Короткий зміст навчальної програми:
«Основи прикладної гідравліки, гідравлічні машини.» Загальні закономірності прикладної гідравліки. Гідростатика Гідродинаміка. Теорії подібності. Гідродинаміка твердого тіла. "Гідромеханічні машини і компресори" Гідравлічні машини, компресори. Розділення неоднорідних систем методом осадження. Розділення неоднорідних систем при фільтрації. Центрифугування. Перемішування. «Теплові процеси та основи масопередачі.» 1 Загальні закономірності теплових процесів. 2 Теплопередача. 3 Нагрівання, охолодження, конденсація. 4 Випарювання. 5 Закон Фіка. Коефіцієнт дифузії. 6 Диференційне рівняння дифузії. 7 Закон Щукарева. Конвекція. 8 Модифіковані рівняння масопередачі. 9 Критеріальне рівняння масопередачі. 10 Середня рушійна сила масообмінних процесів.
Рекомендована література:
1) Касаткин А.Г. Основные процессы и аппараты химической технологии. 9-е изд., Химия, 1973, 754 с.
2) Гельперин Н.И. Основные процессы и аппараты химической технологии. М.: Химия, 1981, т.1,2, 812 с.
3) Плановский Е.Н., Николаев П.И. Процессы и аппараты химической и нефтехимической технологии. 3-є изд. М.: Химия, 1987, 540 с.
Методи і критерії оцінювання:
• практичні заняття (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (70%)