Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Процеси та апарати харчової та переробної промисловості

Спеціальність: Автоматизоване управління технологічними процесами
Код дисципліни: 7.151.01.E.39
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: к.т.н., доцент Кіндзера Діана Петрівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1) Вивчення фізичної суті явищ, що стверджують даний процес, умов і законів, яким відповідають дані явища.
2) Вивчити конструкцію типової апаратури.
3) Навчити студентів методам розрахунку апаратури, її будови і конструюванню.
4) Дати студенту необхідні знання для формування у нього наукового мислення, що дозволяє об'єднати виробничу діяльність з науково-технічними розробками.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Фізика
Вища Математика
Теоретична механіка
Електротехніка та основи електроніки
Короткий зміст навчальної програми:
Основи прикладної гідравліки, гідравлічні машини Загальні закономірності прикладної гідравліки. Гідростатика Гідродинаміка Теорії подібності Гідродинаміка твердого тіла Гідромеханічні машини і компресори Гідравлічні машини, компресори Розділення неоднорідних систем методом осадження Розділення неоднорідних систем при фільтрації Центрифугування Перемішування Загальні закономірності теплових процесів Теплопередача Нагрівання, охолодження, конденсація Випарювання Закон Фіка. Коефіцієнт дифузії Диференційне рівняння дифузії Закон Щукарева. Конвекція. Модифіковані рівняння масопередачі Критеріальне рівняння масопередачі Середня рушійна сила масообмінних процесів Абсорбція, десорбція Ректифікація, перегонка Сушіння
Рекомендована література:
1) Касаткин А.Г. Основные процессы и аппараты химической технологии. 9-е изд., Химия, 1973, 754 с.
2) Гельперин Н.И. Основные процессы и аппараты химической технологии. М.: Химия, 1981, т.1,2, 812 с.
3) Плановский Е.Н., Николаев П.И. Процессы и аппараты химической и нефтехимической технологии. 3-є изд. М.: Химия, 1987, 540 с.
Методи і критерії оцінювання:
• практичні заняття (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (70%)