Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Оцінювання впливу на навколишнє середовище
Спеціальність: Технології захисту навколишнього середовища
Код дисципліни: 6.183.00.O.55
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: доц. Шибанова А.М.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Студент повинен знати основні джерела природного та антропогенного забруднення довкілля; вміти розкрити соціоекологічні проблеми літосфери, світові проблеми прісної води; проаналізувати масштаби і наслідки забруднення атмосфери, сучасний стан ґрунтів України та шляхи його поліпшення, антропогенний вплив на води Світового океану, забруднення природних вод України, стан повітряного середовища України.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
загальна екологія і неоекологія, нормування антропогенного навантаження на природне середовище
Короткий зміст навчальної програми:
Основні джерела природного та антропогенного забруднення довкілля. Джерела забруднення атмосфери. Джерела забруднення гідросфери та літосфери. Енергетичні та радіаційні забруднення. Екологічні збитки та якість навколишнього середовища. Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.
Рекомендована література:
1. Шелудченко Б.А., Малиновський А.С., Зосімович М.В. та ін. Інженерна екологія. Ч.1. Основи техноекології / За ред. Б.А.Шелудченка; ДААУ. -Житомир: "Волинь", 1999. -216с.
2. Сухарев С.М., Чудак С.Ю., Сухарева О.Ю. Техноекологія та охорона навкол. прир. середовища. Навчальний посібник для студ. вищих навч. закл. – Львів: «Новий Світ - 2000», 2004. – 256 с.
3. Клименко Л.П. Техноекологія/ Навчальний посібник. - Сімферополь: Таврія, 2000. - 542с.
2. Сухарев С.М., Чудак С.Ю., Сухарева О.Ю. Техноекологія та охорона навкол. прир. середовища. Навчальний посібник для студ. вищих навч. закл. – Львів: «Новий Світ - 2000», 2004. – 256 с.
3. Клименко Л.П. Техноекологія/ Навчальний посібник. - Сімферополь: Таврія, 2000. - 542с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік