Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація готельного господарства

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.62
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати особливості управління та організації роботи готельного комплексу; принципи роботи основних служб готелю; вміти правильно організовувати процес обслуговування в готельному комплексі та мати навики практичного використання набутих знань; орієнтуватися в потребах та мотивації поведінки споживачів готельних послуг, що забезпечуватиме якісне та професійне їх обслуговування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи туризмознавства, Організація ресторанного господарства, Менеджмент (Менеджмент в туризмі), Економіка підприємства (в туристичній галузі), Основи стандартизації і сертифікації в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми:
Готельне господарство як складова туристичної індустрії. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Типізація готельного господарства. Форми управління в готельній сфері. Характеристика послуг гостинності в готельному господарстві. Функціональна організація приміщень підприємств готельного господарства. Основи технологічного процесу прибиральних робіт. Технологія та організація прийому та розміщення туристів у засобах розміщення. Організація інформаційного обслуговування, продовольчого та матеріально-технічного забезпечення готельного підприємства. Управління якістю надання готельних послуг та готельний маркетинг.
Рекомендована література:
1. Бойко М.Г. Організація готельного господарства: Підручник. / М.Г. Бойко, Л.M. Гопкало. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с.
2. Мальська, М. П. Організація готельного обслуговування : Підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк, Ю. С. Занько. – К : Знання, 2011. – 366с.
3. Організація готельного господарства : Навч. посібник / О. М. Головко, Н. С. Кампов, С. С. Махлинець, Г. В. Симочко ; За ред. Головко О.М. – К. : Кондор, 2011. – 410 с.
4. Сокол Т.Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах. Підручник. – К.: Альтерпрес, 2009. – 447 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — залік

Організація готельного господарства (курсова робота)

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.65
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н, доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- володіння достатніми знаннями в галузях, пов’язаних з турис¬тичною діяльністю, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в туристичній сфері та визначати ключові тенденції розвитку туризму;
- отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації готельних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- здатність демонструвати знання і розуміння принципів, що лежать в основі туризмознавства;
- здатність демонструвати знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 242 «Туризм»;
- здатність демонструвати поглиблені знання з готельної страви
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Організація туризму (Основи туризмознавства), Правове регулювання туристичної діяльності, Організація туризму (Туроперейтинг)
Короткий зміст навчальної програми:
Основна частина курсової роботи складається з трьох розділів. У першому розділі необхідно дати характеристику сучасного стану теорії питань, що розглядаються. Другий розділ курсової роботи повинен носити дослідницький характер і базуватись на статистичних матеріалах підприємства, міста, регіону, країни в цілому або інших територій, визначених у завданні до курсової роботи. У третьому розділі курсової роботи міститься визначення основних проблем, що перешкоджають розвитку певного сегменту засобів розміщення тієї чи іншої території, обґрунтування рекомендацій щодо підвищення їх завантаженості у місті, регіоні, країні та перспектив подальшого їх розвитку. Завершується робота висновками та пропозиціями.
Рекомендована література:
1. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: Підручник. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с.http://tourism-book.com/pbooks/book-58/ua/
2. Мальська, М. П. Організація готельного обслуговування : Підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк, Ю. С. Занько. – К : Знання, 2011. – 366с.
3. Мунін Г.Б. та інші. Управління сучасним готельним комплексом: Навальний посібник / За ред. Дорогунцова С.І. – К.: Ліра-К, 2005. – 520 с.
4. Нечаюк Л.І., Нечаюк H.H. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. - 346 с.
5. Організація готельного господарства : Навч. посібник / О. М. Головко, Н. С. Кампов, С. С. Махлинець, Г. В. Симочко ; За ред. Головко О.М. – К. : Кондор, 2011. – 410 с.
6. Байлик С.І. Організація готельного господарства: підручник / С.І. Байлик, І. М. Писаревський; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – 329 с.
7. Галасюк С. С., Нездоймінов С. Г. Організація готельного господарства: навчально-практичний посібник / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: ФОП Гуляєва В. М., 2019. – 204 с. (тут є тести, ситуаційні вправи)
8. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
Методи і критерії оцінювання:
залік