Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Основи теорії радіотехнічних систем, частина 1
Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.04.E.117
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: к.т.н., асистент Фабіровський Сергій Євгенович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студенти повинні:
• освоїти загальні методи побудови та аналізу радіотехнічних систем, вивчити принципи побудови і основні характеристики окремих пристроїв та радіолокаційних і радіонавігаційних систем, набути навики їх розробки, які дозволяють розв’язати певні задачі добування інформації;
• знати сучасні методи статистичного аналізу та синтезу оптимальних або квазіоптимальних пристроїв обробки радіосигналів і шляхи вибору принципів та структур побудови радіолокаційних і радіонавігаційних систем різного призначення;
• вміти розробляти структурні схеми радіолокаційних, радіонавігаційних систем; вибирати зондуючі (несучі) сигнали та методи їх кодування з метою забезпечення завадостійкості систем та їх максимальної продуктивності; оцінювати якісні показники радіотехнічних систем.
• освоїти загальні методи побудови та аналізу радіотехнічних систем, вивчити принципи побудови і основні характеристики окремих пристроїв та радіолокаційних і радіонавігаційних систем, набути навики їх розробки, які дозволяють розв’язати певні задачі добування інформації;
• знати сучасні методи статистичного аналізу та синтезу оптимальних або квазіоптимальних пристроїв обробки радіосигналів і шляхи вибору принципів та структур побудови радіолокаційних і радіонавігаційних систем різного призначення;
• вміти розробляти структурні схеми радіолокаційних, радіонавігаційних систем; вибирати зондуючі (несучі) сигнали та методи їх кодування з метою забезпечення завадостійкості систем та їх максимальної продуктивності; оцінювати якісні показники радіотехнічних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізити: фізика, вища математика, теорія імовірностей, математична статистика та випадкові процеси, сигнали та процеси в радіотехніці, статистична радіотехніка;
• Кореквізити: методи генерування та формування сигналів, методи приймання та обробки сигналів, пристрої надвисоких частот та антени, радіоавтоматика.
• Кореквізити: методи генерування та формування сигналів, методи приймання та обробки сигналів, пристрої надвисоких частот та антени, радіоавтоматика.
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет «Основи теорії радіотехнічних систем» висвітлює методи побудови та шляхи розвитку радіоелектронних систем і радіотехніки в цілому, його ціль допомогти студентам засвоїти принципи системного підходу до розробки будь-якої системи, поглибити знання з основ теорії радіоелектронних систем різного призначення, в тому числі тих, які вивчаються в цілому ряді дисциплін навчального плану підготовки спеціалістів, даного профілю.
Рекомендована література:
• Сумик М.М. Основи теорії радіотехнічних систем: Навчальний посібник для вузів. –Львів, Видавництво «ЛП», 2005.
• Радиотехнические системы. Под общей редакцией Казаринова Ю.М.: Підручник. – М. ВШ, 1990.
• Чердынцев В.А. Радиотехнические системы: Навчальний посібник. – Мінск: ВШ, 1988.
• Теорія сигналів. / Сумик М., Прудиус І., Сумик Р. /: Підручник. – Львів, «Бескид БІТ», 2008.
• Васин В.В., Степанов В.М. Справочник-задачник по радиолокации: Навчальний посібник. – М.: Сов. радио, 1977.
• Радиотехнические системы. Под общей редакцией Казаринова Ю.М.: Підручник. – М. ВШ, 1990.
• Чердынцев В.А. Радиотехнические системы: Навчальний посібник. – Мінск: ВШ, 1988.
• Теорія сигналів. / Сумик М., Прудиус І., Сумик Р. /: Підручник. – Львів, «Бескид БІТ», 2008.
• Васин В.В., Степанов В.М. Справочник-задачник по радиолокации: Навчальний посібник. – М.: Сов. радио, 1977.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль під час виконання лабораторних та практичних робіт (30%);
• Семестровий контроль (екзамен) (40% – письмова компонента, 30% – усна компонента).
• Семестровий контроль (екзамен) (40% – письмова компонента, 30% – усна компонента).