Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Фотонні інформаційні та енергетичні системи ( частина 2)

Спеціальність: Лазерна і оптоелектронна техніка
Код дисципліни: 7.153.01.E.23
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Фотоніка
Лектор: Старший викладач - Бартків Любомир Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студенти будуть:
• знати основні принципи і компоненти систем передачі енергії по оптичному кабелю;
• знати класифікацію і основні принципи функціонування волоконно-оптичних систем для передачі вимірювальної інформації;
• знати принципи побудови передавальних і приймальних пристроїв волоконно-оптичних систем передачі;
• знати апаратуру сучасних волоконно-оптичних систем передачі;
• знати області застосування волоконно-оптичних систем передачі;
• вміти проектувати компоненти і пристрої волоконно-оптичних систем передачі;
• вміти проектувати аналогові та цифрові волоконно-оптичні системи передачі;
• вміти вимірювати передавальні характеристики волоконно-оптичних ліній зв’язку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Квантова електроніка та лазерна техніка
Волоконна та інтегральна оптика
Короткий зміст навчальної програми:
Волоконно-оптичні системи для передачі енергії. Волоконно-оптичні системи передачі вимірювальної інформації. Передавальні пристрої для волоконно-оптичних систем. Приймальні пристрої для волоконно-оптичних систем. Апаратура волоконно-оптичних систем передачі для міських телефонних мереж. Апаратура волоконно-оптичних систем передачі для зонових і магістральних ліній зв’язку. Електроживлення волоконно-оптичних систем передачі. Системи автономного живлення віддалених станцій.
Рекомендована література:
1. Корнійчук В.І., Мосорін П.Д. Волоконно-оптичні компоненти, системи передачі та мережі. – Одеса: Друк, 2001. – 364 с.
2. Оптические системы передачи: Учебник для вузов / Б.В. Скворцов, В.И. Иванов, В.В. Крухмалев и др. / Под ред. В.И. Иванова. – М.: Радио и связь, 1994. – 224 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70%, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (70%)