Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Історія кафедри економіки та маркетингу

Кафедра економіки і маркетингу (ЕКМ) створена у 2016 році шляхом реорганізації на основі об’єднання трьох кафедр — кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу, кафедри міжнародної економіки та кафедри гуманітарної підготовки.

Кафедра економіки і маркетингу здійснює підготовку бакалаврів у галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, забезпечує викладання фундаментальних загальноекономічних та гуманітарних дисциплін для інших спеціальностей ліцензованих в інституті. При кафедрі діє циклова комісія для організації підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» спеціальності «Маркетинг».

Зміст підготовки фахівців кафедрою ЕКМ орієнтований на потреби ринку праці, впровадження інноваційних методів навчання, поєднання навчальної та наукової роботи, вдосконалення практичної складової підготовки студентів, розвиток креативного мислення.

Випускники кафедри є конкурентоспроможними на ринку праці, успішними в підприємницькій діяльності та державній службі, обіймають високі посади керівників і провідних фахівців на підприємствах різних форм власності незалежно від галузевого спрямування, а також в численних організаціях та установах:

  • промислових, посередницьких та торгівельних підприємствах;
  • банках, страхових компаніях;
  • біржах (товарних, валютних, фондових, цінних паперів),
  • інвестиційних та рекламних компаніях;
  • консалтингових фірмах;
  • агенціях з надання аналітично-дослідницьких послуг тощо.

Після успішного завершення навчання наші випускники-маркетологи можуть працювати:

1. Керівниками з логістики та збуту (директор з маркетингу, комерційний директор, директор з матеріально-технічного постачання).

2. Фахівцями на таких посадах:

  • економіст зі збуту;
  • економіст із ціноутворення;
  • рекламіст;
  • фахівець з методів розширення ринків збуту;
  • фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою;
  • фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку;
  • брокер;
  • дилер;
  • товарознавець;
  • рекламний агент та інші.
Оновлено 4 years 2 міс тому