Науково-педагогічний персонал кафедри активно поєднує викладацьку роботу із науковою діяльністю, що сприяє підвищенню рівня ефективності навчального процесу, удосконаленню змісту навчання із урахуванням сучасного стану та актуальних проблем соціально-економічного розвитку України, здійснення досліджень розвитку економічних процесів і явищ, формування маркетингової стратегії поведінки підприємства на ринку, впровадженню передових форм навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців, покращенню методики викладання тощо.
У загальному, наукова діяльність кафедри економіки і маркетингу зосереджена на перспективних напрямах наукових досліджень, основними з яких є:
- Урбаністика та просторова економіка, регіональний маркетинг (к.е.н., доц. Лисяк Н.М., к.е.н. Олексюк Г.В., к.е.н. Попадинець Н.М.).
- Актуальні проблеми економіки і маркетингу, формування ефективної моделі господарської системи в умовах євроінтеграційних перетворень (к.е.н., доц. Батьковець Н.О., к.е.н. Ангелко І.В., к.е.н. Лех І.А., старший викладач Колінко Н.О., старший викладач Івашків В.О., старший викладач Самотій Н.С.).
- Дослідження теоретичних та прикладних аспектів соціально-гуманітарного розвитку України (к.і.н., доц. Цубов Л.В., к.і.н., доц. Божко Н.М., к.пед.наук Калінська О.П.).
Для забезпечення оптимального поєднання науково-дослідного та навчально-виховного процесу кафедри заплановано:
- посилення зв’язків із підприємствами та організаціями як потенційними роботодавцями для випускників кафедри;
- посилення роботи з підготовки і публікації результатів наукових досліджень у міжнародних наукових журналах, що входять до наукометричних баз даних;
- поглиблення співпраці з провідними вченими інших науково-дослідних, проектних і освітніх закладів України за напрямами наукових досліджень кафедри;
- участь в організації та проведенні Всеукраїнських та міжнародних наукових конференцій;
- налагодження міжнародної співпраці та виконання спільних міжнародних наукових проектів, забезпечення участі працівників кафедри в роботі міжнародних конференцій.