Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дизайн-программа

Major: Дизайн
Code of Subject: 7.022.01.O.10
Credits: 3
Department: Дизайн та основи архітектури
Lecturer: доц. Проскуряков Олексій Вікторович
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- Знати загальний зміст методу дизайн-програмування і його основні принципи, щоб вміти застосовувати його для вирішення конкретного завдання;
- Знати призначення і місце курсу «Дизайн-програма» в загальній системі професійної підготовки дизайнера;
- Знати такі категорії і поняття методу дизайн-програмування: комплексний і системний об’єкт, програмно-цільовий підхід, типологія, предметний ансамбль, середовищний комплекс, фірмовий стиль, дизайн-концепція, оргпрограма, художня система, спосіб життя;
- Вміти самостійно вибрати проблемну ситуацію з будь-якої галузі дизайну, що може мати перспективу практичного розвитку і застосувати метод для вирішення даної проблеми
Required prior and related subjects:
• Візуалізація абстрактних смислів
• Екологічний дизайні
• Теорія реклами
• Фірмовий стиль
Summary of the subject:
Генеза дизайн-програми у розвитку культури проектування. Канон-програма та художня програма перехід від ідеальних моделей до реального проектування. Системний об’єкт. Поняття проектної типології. Поняття художньої системи. Нульова типологія. Середовище. Проектна типологія. Ансамбль. Стиль.
Recommended Books:
1. Дональд А. Норман. Дизайн привычных вещей = The Design of Everyday Things. — М.: «Вильямс», 2006. — 384 с. — ISBN 0-465-06710-7
2. Туэмлоу Э. Графический дизайн. Фирменный стиль, новейшие технологии и креативные идеи. — М. : АСТ, 2007. — 256 с. — ISBN 5-17-041011-5
3. Шумега С. Дизайн. Історія зародження та розвитку дизайну. Історія дизайну меблів та інтер’єра: навчальний посібник / Станіслав Шумега, ; М-во освіти і науки України, Прикарпатський ун-т ім. В. С. Стефаника, Ін-т культури і мистецтв. — К. : Центр навчальної літератури, 2004. — 298 с. ІSBN 966-8365-71-2
4. Проблемы формирования дизайн-программ //Труды ВНИИТЭ. Сер. «Техническая эстетика». –– М.: ВНИИТЭ, 1982. –– Вып.36. –– 112с.
Assessment methods and criteria:
Максимальна сумарна оцінка за аудиторні та самостійні (домашні) завдання становить 100 балів. Процентне співвідношення кількості балів за аудиторні та самостійні завдання становить відповідно 70% та 30%.