Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Побудова системи маркетингу торговельного підприємства (курсова робота)

Major: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Code of Subject: 6.076.00.O.72
Credits: 2
Department: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Lecturer: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Semester: 6 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- аналізувати бізнес-оточення підприємства
- формувати маркетингову інформаційну систему
- організовувати маркетингові дослідження
- формувати клієнтську базу підприємства
- виявляти мотиваційний механізм здійснення маркетингових заходів
- виявляти особливості маркетингових стратегій для підприємств
- оцінювати ефективність системи маркетингу підприємства.
Required prior and related subjects:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Summary of the subject:
Система маркетингу, її роль на підприємстві. Стандартизація та сертифікація якості продукції. Формування клієнтської бази. Оцінка діяльності підприємств Аналіз маркетингового середовища підприємства Аналіз комунікаційної діяльності Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії Основні напрямки удосконалювання управління маркетинговою діяльністю Розрахунок бюджету по удосконалюванню управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Recommended Books:
1. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник.-К.: КНЕУ, 2008.-320 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. К.: Лібра, 2002. – 712с.
3. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: Навч. посібник/ За загальною редакцією В.В. Липчука. - 3-тє вид., випр. і доп. – Львів: «Магнолія 2006», 2007. – 288 с.
Assessment methods and criteria:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).