Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Реклама і просування товарів на ринку
Major: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Code of Subject: 6.076.02.E.101
Credits: 5
Department: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Lecturer: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Semester: 7 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• знання і розуміня рекламних технологій;
• вміння формувати і аналізувати процес створення брендів та проведення рекламних кампаній;
• розуміння еко-рекламних технологій.
• вміння формувати і аналізувати процес створення брендів та проведення рекламних кампаній;
• розуміння еко-рекламних технологій.
Required prior and related subjects:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Summary of the subject:
Основні аспекти публічного управління у сфері екобрендингу. Роль публічного управління в екобрендингу. Значення екобрендінгу у формуванні конкурентних переваг. Місце публічного управління в екологічному брендингу. Аналіз публічного управління у сфері екобрендингу. Новітні технології екобрендингу.
Recommended Books:
1. Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Екологічний брендинг та маркетинг інновацій: аналіз взаємозв’язку // Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу” (29 вересня – 1 жовтня 2010р.). — Суми, 2010. — С. 78-79.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
Assessment methods and criteria:
• поточний контроль (30%) усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, іспит).
• підсумковий контроль (70%, іспит).