Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Навчально-демонстраційна сесія «Інноваційні методи викладання, навчання й менеджменту: новітні світові та європейські практики»

Вельмиповажні колеги!
у рамках ХІV-ї Міжнародної науково-практичної конференції
„Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”
яка відбудеться 18-20 листопада 2019 року в м. Київ
З А П Р О Ш У Є М О В А С
18-20 листопада 2019 року
взяти участь у
Навчально-демонстраційних сесіях
ДЛЯ ОСВІТЯН – ВИКЛАДАЧІВ, ВЧИТЕЛІВ, КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТНЬОЇ
СФЕРИ, РОЗРОБНИКІВ І ДОСЛІДНИКІВ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
«Інноваційні методи викладання, навчання й менеджменту: новітні світові та європейські практики»
І-й напрям – «Інноваційні методи викладання: новітнє в європейській освітній практиці»

- Тренінгові технології та новітні тренінгові техніки
- Метод Case-study (метод кейсів) та Коучингові техніки у роботі викладача
- Техніки «Навчання шляхом залучення», «Активний полілог», «Міфодизайн» та ін.
- Інтерактивна лекція: способи забезпечення та реалізації
- Мультимедійний пул викладацьких практик
ІІ-й напрям – «Інновації в освітньому менеджменті: стратегічне планування, проектний менеджмент, технології управління якістю»
- Стратегічне планування і стратегічний менеджмент в освітньому закладі
- Проектний менеджмент в освітній практиці
- Технології управління якістю освіти та Технології моніторингу якості
- Академічна мобільність: ефективні засоби і техніки
- «Університет майбутнього»: технології згуртування
ІІІ-й напрям – «Комп’ютерні технології в сучасній освіті: революція можливостей»
- Системи освіти на основі ООР и MOOC
- Хмарні технології, 3D-комунікації та 3D-інтернет в освіті
- Онлайн-навчання: вебінар чи відео-конференція
- Електронні освітні ресурси в сучасному освітньому закладі
- PREZI та інші сучасні альтернативи мультимедійних презентацій

 

Приєднані файлиРозмір
innovaciyni_metody_vykladannya_navchalno-demonstraciyna_sesiya_2019_1.pdf498.67 KB