I. Організація інклюзивного навчання незрячих дітей
- консультування батьків, педагогів, органів управління освіти, інших зацікавлених осіб;
- психолого-педагогічне обстеження дітей з важкими порушеннями зору;
- підготовка вчителів/асистентів загальноосвітніх шкіл до роботи з незрячим учнем в умовах інклюзії (форма: курси підвищення кваліфікації, навчально-методичні семінари, майстер-класи, практичні тифлотренінги);
- облаштування робочого місця незрячого школяра засобами для навчання (брайлівська друкарська машинка, ноутбук з програмою екранного доступу, дейзі плейєр та ін.);
- адаптація і виготовлення навчально-дидактичних матеріалів (рельєфно-крапкових книг, аудіопідручників у форматі DAISY, рельєфних малюнків);
- методична допомога адміністрації та педагогам школи (договір про корекційну складову, індивідуальний навчальний план і т.д.);
- організація корекційних занять (просторове орієнтування, робота на ПК і мобільних додатках, соціально-побутова корекція та ін.);
- навчання рельєфно-крапковому шрифту з використанням різних методик;
- освоєння роботи на брайлівських принтерах і термопринтерах, брайлівських дисплеях та ін.;
- виїзд мобільної групи за місцем навчання/проживання дитини.
II. Виготовлення літератури і матеріалів у спеціальних форматах
- друк рельєфно-крапкових книг і дидактичних матеріалів на папері;
- друк рельєфних зображень на папері та термопапері;
- озвучення підручників для закладів середньої і вищої освіти;
- конвертація озвучених підручників у формат DAISY з можливістю швидкого пошуку потрібного елемента (сторінки, параграфа, розділу, завдання, примітки тощо).
III. Аудіодискрипція відеоконтенту і візуальних об’єктів
- виготовлення мультиплікаційних, художніх, документальних фільмів з аудіодискрипцією для осіб з важкими порушеннями зору;
- організація курсів з аудіодискрипції для батьків і освітян;
- організація курсів з аудіодискрипції для гідів, музейних працівників, акторів та ін.