Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Наукова діяльність кафедри транспортних технологій

Напрям наукових досліджень кафедри: «Оптимізація автомобільних транспортних систем та підвищення безпеки дорожнього руху» (номер державної реєстрації 0118U000348 з 2018 року по 2022 рік).

Основні наукові напрями кафедри:

  • дослідження функціонування чинних регульованих перехресть;
  • розроблення систем керування дорожнім рухом на регульованих перехрестях, в тому числі таких, що використовують нечітку логіку;
  • дослідження психофізіологічних особливостей поведінки водіїв у складних дорожніх ситуаціях;
  • дослідження та оптимізація функціонування систем міського пасажирського транспорту.

На кафедрі обладнано науково-дослідну лабораторію, оснащену комп’ютерами із сучасним програмним забезпеченням для імітаційного моделювання транспортних потоків (PTV Vision VISSIM), розрахунку параметрів роботи регульованих та нерегульованих перехресть (LISA+), розроблення та оптимізації вантажних і пасажирських (PTV Vision VISUM) перевезень. А також програмне забезпечення WinMultiPointSvrPrem 2012 RUS OLP NL Acdmc, WinMultiPointSvrCAL 2012 RUS OLP NL Acdmc wWinSvrCAL DvcCAL (11 unit), STATGRAPHICS Centurion XVI (32-bit/64-bit) Multilingual (5 unit (1525 per/unit), PTV Vision Traffic Suite (Visum, Vissim, Vistro) academic licence, AnyLogic University Researcher, One Year of Maintenance and Technical Support Services for AnyLogic University Researcher (2 years), AutoCAD Civil 3D 2018, Copert street level.

Крім цього, на кафедрі є сучасне обладнання для дослідження психофізіологічних показників водія (імітатор керма, прилади «Кардіосенс» та «Нейроком»), параметрів вулично-дорожньої мережі (поштовхомір, далекомір, люксметр), транспортних потоків (прилад для визначення швидкості руху «Радіс», шумомір, газоаналізатор) та транспортних засобів (вимірювач динамічних характеристик автомобіля Sprint SG-2).

Міжнародний проект технічної допомоги Європейського Союзу Еразмус+ «Master in Smart Transport and Logistics for Cities» (585832-EPP-1-2017-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP) з 15 жовтня 2017р. до 14 жовтня 2020 р. у складі:

к.т.н., доцент Жук М.М. – керівник проекту;

к.т.н., доцент Ковалишин В.В. – відповідальний виконавець проекту.

Виконавці від кафедри транспортних технологій:

  1. д.т.н., проф. Форнальчик Є.Ю.;
  2. к.т.н, асистент Гілевич В.В.;
  3. к.т.н, асистент Постранський Т.М.

На кафедрі діє аспірантура за спеціальностями:

  • 05.22.01 «Транспортні системи»;
  • 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту»;
  • 05.02.09 «Динаміка та міцність машин».

Впродовж 2010-2018 років працівниками кафедри захищено дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук:

  • Житенко О.В. Обґрунтування компонувальних параметрів дволанкових автовозів з врахуванням динаміки і плавності руху (2010; науковий керівник д.т.н., проф. Кузьо І.В.).
  • Ковалишин В.В. Швидкісні режими руху автомобіля у гірських умовах з урахуванням психофізіологічних особливостей водія (2013; науковий керівник к.т.н., доц. Жук М.М.).
  • Ройко Ю.Я. Визначення раціональної вулично-дорожньої мережі, сформованої житловими кварталами (2013; науковий керівник к.т.н., доц. Санько Я.В.).
  • Могила І.А. Підвищення ефективності функціонування ізольованих регульованих перехресть з адаптивним алгоритмом керування (2014; науковий керівник д.т.н., проф. Форнальчик Є.Ю.).
  • Барвінська Х.А. Зменшення динамічних зусиль в рухомих гнучких функціональних елементах машин неперервної дії (2015 р.; науковий керівник д.т.н., проф. Вікович І.А.).
  • Рогальський Р.Б. Динаміка розвитку параметрів і показників функціонування пасажирських транспортних систем значних міст (2015 р.; науковий керівник к.т.н, Іванов І.Є.).
  • Бойків М.В. Безпечні режими руху транспортних засобів у темну пору доби з урахуванням функціонального стану водія (2016 р.; науковий керівник к.т.н., доц. Жук М.М.).
  • Постранський Т.М. Закономірності надійної діяльності водія в системі «водій – транспортний засіб – середовище» (2016 р.; науковий керівник к.т.н., доц. Жук М.М.).
  • Кара І.А. «Визначення пасажиропотоків на міських маршрутах з використанням нечіткої логіки та трансакцій абонентів стільникового зв’язку» (2017 р.; науковий керівник д.т.н., проф. Форнальчик Є.Ю.).
Оновлено 5 years 1 міс тому