Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психопедагогіка виховної роботи
Спеціальність: Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Код дисципліни: 8.015.00.O.4
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: к.пед.н., доцент Горохівська Тетяна Миколаївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання сучасних підходів, методів, методик та засобів планування, організування та проведення виховної роботи з студентською молоддю;
• уміння виявляти та розвивати творчі якості особистості, застосовувати методи навчання творчості;
• уміння планувати та проводити виховну роботу зі студентами в аудиторний та позааудиторний час, організовувати ефективну комунікативну діяльність, розв’язувати педагогічні задачі та ситуації;
• уміння налагоджувати комунікативні суб’єкт-суб’єктні стосунки в студентській групі, організовувати та проводити групову та індивідуальну виховну роботу.
• уміння виявляти та розвивати творчі якості особистості, застосовувати методи навчання творчості;
• уміння планувати та проводити виховну роботу зі студентами в аудиторний та позааудиторний час, організовувати ефективну комунікативну діяльність, розв’язувати педагогічні задачі та ситуації;
• уміння налагоджувати комунікативні суб’єкт-суб’єктні стосунки в студентській групі, організовувати та проводити групову та індивідуальну виховну роботу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Методика науково-педагогічного дослідження,
• Педагогіка управління,
• Педагогічні основи організації та управління професійним навчальним закладом,
• Професійна педагогіка.
• Педагогіка управління,
• Педагогічні основи організації та управління професійним навчальним закладом,
• Професійна педагогіка.
Короткий зміст навчальної програми:
Психопедагогіка як предмет наукового інтересу. Сутність та зміст процесу виховання. Психолого-педагогічні методи виховного впливу. Виховна діяльність як умова соціалізації. Виховна робота з дітьми: важковиховуваними, дітьми-сиротами, з обмеженими функціональними можливостями, обдарованими. Сім’я як об’єкт виховної діяльності.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2003. – 576 с.
2. Власова О. І. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.
3. Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. – К.: Рад. шк., 1989. – 608 с.
2. Власова О. І. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.
3. Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. – К.: Рад. шк., 1989. – 608 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване), письмове опитування (есе, педагогічні задачі, індивідуальні домашні завдання) (40%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)