Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика викладання у вищій школі
Спеціальність: Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Код дисципліни: 8.015.00.O.22
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання методичних вимог до підготовки та проведення навчальних занять різних організаційних форм, методів навчання у професійні школі та основних вимог до їх вибору;
• знання структури та дидактичних вимог до підготовки навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
• знання про технології організації навчально-виховної взаємодії із дорослим учнем, добору змісту, методів та форм роботи із дорослим учнем в умовах різних моделей освіти, забезпечення контролю та обліку загальнонавчальних та професійних знань, умінь та навичок студентів в умовах андрагогічної парадигми;
• уміння організації та здійснення контролю навчальних досягнень студентів.
• знання структури та дидактичних вимог до підготовки навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
• знання про технології організації навчально-виховної взаємодії із дорослим учнем, добору змісту, методів та форм роботи із дорослим учнем в умовах різних моделей освіти, забезпечення контролю та обліку загальнонавчальних та професійних знань, умінь та навичок студентів в умовах андрагогічної парадигми;
• уміння організації та здійснення контролю навчальних досягнень студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Порівняльна педагогіка
Професійна педагогіка
Професійна педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Методика викладання у структурі педагогічних наук. Законодавство України про вищу освіту. Сучасні тенденції розвитку методів та технологій навчання. Основи дидактики вищої школи. Мета, зміст та організація навчального процесу у вищій школі. Структура та особливості навчального процесу у вищій школі. Вплив навчального середовища на розвиток і формування особистості людини. Форми, методи та засоби навчання у вищій школі. Інноваційні методи навчання. Навчальні платформи. Педагогічний контроль, форми його здійснення. Психолого-педагогічні засади формування особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою. Особистість викладача вищого навчального закладу
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: посібник/Н. П. Волкова. – К.: Академія, 2012. – 615 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Основи педагогічної майстерності : навчальний посібник. – К. : ДАККіМ, 2010. – 244 с
4. Пащенко М. І. Педагогіка: навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / М. І. Пащенко, І. В. Красноштан. –Умань : Жовтий О. О., 2012. - 269 с.
5. Полякова Г. А. Педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. А. Полякова, Т. А. Борова. - Х. : ІНЖЕК, 2011. – 372 с.
6. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т.І. Туркот. – К.: Кондор, 2011– 628 с.
7. Швай Р.І. Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі: навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 112 с.
8. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Основи педагогічної майстерності : навчальний посібник. – К. : ДАККіМ, 2010. – 244 с
4. Пащенко М. І. Педагогіка: навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / М. І. Пащенко, І. В. Красноштан. –Умань : Жовтий О. О., 2012. - 269 с.
5. Полякова Г. А. Педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. А. Полякова, Т. А. Борова. - Х. : ІНЖЕК, 2011. – 372 с.
6. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т.І. Туркот. – К.: Кондор, 2011– 628 с.
7. Швай Р.І. Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі: навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 112 с.
8. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма, 35%);
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма).
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма).