Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Порівняльна професійна педагогіка

Спеціальність: Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Код дисципліни: 8.015.00.M.28
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Ганна Йосипівна Шевчук
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Очікується, що здобувач демонструватиме знання: теоретико-методологічних основ професійної педагогіки; особливостейсвітових та вітчизняних освітніх систем,
Очікується, що здобувач демонструватиме вміння і здатність: здійснювати порівняльний аналіз, визначати цілі навчального заняття на основі теоретичних підходів у методиці професійної освіти, демонструвати сучасну базу знань з проблем теорії професійної освіти та створювати власну базу навчальної інформації;
мати здатність виявляти професійну мобільність та адаптуватись до нових ситуацій і приймати відповідні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
професійна педагогіка
теорія та методика професійного навчання
Короткий зміст навчальної програми:
Історія розвитку та становлення порівняльної професійної педагогіки. Тенденції розвитку освіти в сучасному світі. Системи професійної підготовки у провідних країнах світу та в Україні. Основні підходи до визначення ефективності системи професійної освіти. Нетрадиційні системи професійної підготовки у розвинутих країнах світу в ХХІ столітті. Порівняльний аналіз якості навчання в світі.
Рекомендована література:
• Галус О.М. Порівняльна професійна педагогіка [Текст]: Навчальний посібник/ О.М.Галус, Л.М. Шапошнікова. – К.: Вища школа, 2006.- 215 с.
• Васюк О.В. Порівняльна педагогіка. [Текст]: навчальний посібник / О.В. Васюк. ? К.: НАКККіМ, 2013.– 352 с.
• Сбруєва А.А. Порівняльна професійна педагогіка [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти / А. А. Сбруєва. - 2-е вид., - Суми : Університетська книга, 2015. - 320 с.
Методи і критерії оцінювання:

Формувальний контроль на практичних заняттях здійснюється з метою виявлення готовності здобувачів до занять у таких формах:
• вибіркове усне опитування на початку заняття;
• стандартизоване опитування на картках, тести протягом 5-10 хвилин;
• індивідуальна перевірка домашніх завдань;
• оцінка діяльності учнів під час занять, пропозиції, оригінальні рішення, пояснення та визначення, доповнення до попередніх відповідей тощо.

Контрольні питання поділяються на:
• тестові завдання - вибрати правильні відповіді;
• проблемні завдання - створювати ситуації, що вирішують проблеми;
• репліки-запитання - для виявлення причинно-наслідкових зв’язків;
• ситуаційні завдання - визначити відповідь відповідно до конкретної ситуації;
• репродуктивні питання - для визначення практичної цінності;
• інтерактивна вікторина та ігрові завдання.

Підсумковий контроль здійснюється за результатами формувального контролю та контрольного документу.

Формативний контроль - 40 балів.
Індивідуальне завдання та робота у віртуальному навчальному середовищі - 20 балів
Іспит - 40 балів

Разом: 100 балів