Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психологічна підготовка в різних цілях
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 8.053.00.M.21
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: доктор психологічних наук, доцент Хазратова Нігора Вікторівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Вміти використовувати навчально-виховні, дослідницькі та методичні стратегії для забезпечення оптимального функціонування особистості з активною життєвою позицією.
2. Знати актуальну психологічну проблематику, яка потребує оперативного та перспективного психологічного супроводу та використовувати історико-психологічний та історико-педагогічний досвід для розроблення ефективного психологічного супроводження функціонування особистості.
3. Вміти розробляти структурні та структурно-функціональні моделі життєвих явищ на основі їхнього зіставлення з життєвими віковими стадіями особистості, а також методичні вказівки та розвивальні програми.
2. Знати актуальну психологічну проблематику, яка потребує оперативного та перспективного психологічного супроводу та використовувати історико-психологічний та історико-педагогічний досвід для розроблення ефективного психологічного супроводження функціонування особистості.
3. Вміти розробляти структурні та структурно-функціональні моделі життєвих явищ на основі їхнього зіставлення з життєвими віковими стадіями особистості, а також методичні вказівки та розвивальні програми.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Вікова психологія;
- Соціальна психологія;
- Психологія особистості;
- Експериментальна психологія;
- Психодіагностика;
- Психологічне супроводження функціонування особистості, психологія кризових ситуацій.
- Соціальна психологія;
- Психологія особистості;
- Експериментальна психологія;
- Психодіагностика;
- Психологічне супроводження функціонування особистості, психологія кризових ситуацій.
Короткий зміст навчальної програми:
Моделювання психологічного супроводження функціонування особистості: пізнавальні парадигми, структурні та структурно-функціональні моделі. Закономірності навчально-виховного впливу у період вікових криз (дошкільний вік). Історико-психологічний та історико-педагогічний досвід як першоджерело психологічного супроводження функціонування особистості (кінець ХІХ – початок ХХ ст.; ХХ – початок ХХІ ст.). Закономірності навчально-виховного впливу у «дошкільному – молодшому шкільному – підлітковому – юнацькому віці», у «дорослості та похилому віці».
Рекомендована література:
1. Александров А. А. Психогенетика / Алексей Александрович Александров. – СПб. : Питер, 2006. – 192 с.
2. Введение в психологию / [Аткинсон Р. Л., Аткинсон Р. С., Смит Е. Э. и др.] ; общ. ред. В. П. Зинченко и др. – [15-е межд. изд.]. – СПб. : Прайм ЕВРОЗНАК, 2007. – 816 с.
3. Рибалка В. В. Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці / Валентин Васильович Рибалка. – К. : АПН України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих ; Одеса : Бакаєв Вадим Вікторович, 2009. – 575 с.
2. Введение в психологию / [Аткинсон Р. Л., Аткинсон Р. С., Смит Е. Э. и др.] ; общ. ред. В. П. Зинченко и др. – [15-е межд. изд.]. – СПб. : Прайм ЕВРОЗНАК, 2007. – 816 с.
3. Рибалка В. В. Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці / Валентин Васильович Рибалка. – К. : АПН України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих ; Одеса : Бакаєв Вадим Вікторович, 2009. – 575 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40 балів), екзаменаційний контроль (60 балів).
Максимальна оцінка 100 балів.
Максимальна оцінка 100 балів.