Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Реформування публічного сектору
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 8.281.00.M.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Білик О. І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. предметну сферу і методологічну основу публічного сектору;
2. перспективні наукові напрямки реформування публічного сектору;
3. технології та процедури формування цілей реформ публічного сектору;
4. закони, принципи та механізми процесу реформування публічного сектору,
5. визначати та допонювати повноваження, обов’язки органів управління реформування публічним сектором;
6. розробляти, удосконалювати та обгрунтовувати стратегію реформування публічного сектору;
7. застосовувати методи та критерії оцінювання результативності та ефективності від заходів реформування публічного сектору..
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у аспірантів компетентностей:
загальних:
• Критично оцінювати вже існуючий досвід публічного управління та адміністрування і використовувати його для формування ефективних та доцільних рекомендацій.
• Прогнозувати сучасні тенденції взаємодії владних структур, політичних і громадських організацій для підвищення ефективності управління на центральному і регіональному рівнях.
;
опрацьовувати наукову літературу у сфері власного наукового дослідження;
формування та коригування нормативної документації тощо.
фахових:
• Знання і навики щодо дослідження тенденцій реформування у публічному секторі
• Комплексність та системність в аналізі сучасного стану публічного управління та адміністрування.
.Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
• • Здатність виокремити та охарактеризувати сучасні тенденції реформування у публічному секторі;
• • Осмислювати загальні нові тенденції в розвитку систем управління та вибирати і оцінювати конкретні зміни в політичних та адміністративних системах деяких країн-членів ЄС.
• • Порівнювати та аналізувати досвід використання політичних та адміністративних систем країн-членів ЄС.
• • Обґрунтовано обирати і застосовувати дієві механізми адміністрування і демократичного врядування з метою створення умов для соціально-економічного розвитку.
• • Аналізувати проблеми модернізації публічного врядування та розробляти пропозиції для їх вирішення з урахування концептів New Public Management.
1. предметну сферу і методологічну основу публічного сектору;
2. перспективні наукові напрямки реформування публічного сектору;
3. технології та процедури формування цілей реформ публічного сектору;
4. закони, принципи та механізми процесу реформування публічного сектору,
5. визначати та допонювати повноваження, обов’язки органів управління реформування публічним сектором;
6. розробляти, удосконалювати та обгрунтовувати стратегію реформування публічного сектору;
7. застосовувати методи та критерії оцінювання результативності та ефективності від заходів реформування публічного сектору..
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у аспірантів компетентностей:
загальних:
• Критично оцінювати вже існуючий досвід публічного управління та адміністрування і використовувати його для формування ефективних та доцільних рекомендацій.
• Прогнозувати сучасні тенденції взаємодії владних структур, політичних і громадських організацій для підвищення ефективності управління на центральному і регіональному рівнях.
;
опрацьовувати наукову літературу у сфері власного наукового дослідження;
формування та коригування нормативної документації тощо.
фахових:
• Знання і навики щодо дослідження тенденцій реформування у публічному секторі
• Комплексність та системність в аналізі сучасного стану публічного управління та адміністрування.
.Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
• • Здатність виокремити та охарактеризувати сучасні тенденції реформування у публічному секторі;
• • Осмислювати загальні нові тенденції в розвитку систем управління та вибирати і оцінювати конкретні зміни в політичних та адміністративних системах деяких країн-членів ЄС.
• • Порівнювати та аналізувати досвід використання політичних та адміністративних систем країн-членів ЄС.
• • Обґрунтовано обирати і застосовувати дієві механізми адміністрування і демократичного врядування з метою створення умов для соціально-економічного розвитку.
• • Аналізувати проблеми модернізації публічного врядування та розробляти пропозиції для їх вирішення з урахування концептів New Public Management.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Історія та розвиток публічного адміністрування
Стратегії конкурентного розвитку держави
Аналітичні та чисельні методи досліджень
Європейська інтеграція
Стратегії конкурентного розвитку держави
Аналітичні та чисельні методи досліджень
Європейська інтеграція
Короткий зміст навчальної програми:
Засади реформування системи публічного управління
Макроекономічна рівновага соціально-економічного розвитку та бюджетний процес
Запровадження технологій інформаційного суспільства на регіональному та місцевому рівні
Управління проектами в публічній сфері
Підвищення рівня професійної компетентності посадовців органів публічної влади
Державно-правове регулювання в сфері публічного управління
Рекомендована література:
1. Бакуменко В. Д. Теоритичні та організаційні засади державного управління : навч. посіб. / В. Д. Бакуменко, П. І. Надолішній. – К. : Міленіум, 2003. – 256 с
2. Ястремська О. М. Публічне адміністрування : навчальний посібник / О. М. Ястремська, Л. О. Мажник. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 132 с.
3. Державне управління : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; ред. кол. : Ю. В. Ковбасюк (голова), К. О. Ващенко (заст.
голови), Ю. П. Сурмін (заст. голови) [та ін.]. – К. ; Дніпропетровськ : НАДУ, 2012. – Т. 1. – 564 с
4. Чернов С.І. Текст лекцій з дисципліни «Публічне адміністрування» (для
студентів всіх форм навчання за спеціальністю 7.03060101, 8.03060101 „Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)?) / С.І. Чернов, С.О. Гайдученко; Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. – Х.: ХНУМГ, 2014. – 97 с.
5. Атаманчук Г.В. Теория государственного управления. Курс лекций
/ Г.В. Атаманчук. - 2-е изд., доп. / Г.В. Атаманчук. - М. : Омега-Л,
2004. - 584 с.
6. Бакуменко В. Д. Державно-управлінські рішення : Навчальний
посібник / В. Д. Бакуменко // - К. : ВПЦ АМУ, 2011. – 444 с.
7. Василенко И.А. Государственное управление в странах Запада;
США, Великобритания, Франция, Германия : учеб. пособие /
И.А. Василенко. - 2-е изд., перераб. и доп. - М : Логос, 2000. -
200 с.
8. Корнієнко В.О. Інститути громадянського суспільства та української держави: правові витоки. – Режим доступу: http://www.apdp.in.ua/v29/42.pdf
9. Концептуальні засади взаємодії політики й управління : навч. посіб. / [авт. кол. : Е. А. Афонін, Я. В. Бережний, О. Л. Валевський та ін.] ; за заг. ред. В. А. Ребкала, В. А. Шахова, В. В. Голубь, В. М. Козакова. – К. : НАДУ, 2010. – 300 с.
2. Ястремська О. М. Публічне адміністрування : навчальний посібник / О. М. Ястремська, Л. О. Мажник. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 132 с.
3. Державне управління : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; ред. кол. : Ю. В. Ковбасюк (голова), К. О. Ващенко (заст.
голови), Ю. П. Сурмін (заст. голови) [та ін.]. – К. ; Дніпропетровськ : НАДУ, 2012. – Т. 1. – 564 с
4. Чернов С.І. Текст лекцій з дисципліни «Публічне адміністрування» (для
студентів всіх форм навчання за спеціальністю 7.03060101, 8.03060101 „Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)?) / С.І. Чернов, С.О. Гайдученко; Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. – Х.: ХНУМГ, 2014. – 97 с.
5. Атаманчук Г.В. Теория государственного управления. Курс лекций
/ Г.В. Атаманчук. - 2-е изд., доп. / Г.В. Атаманчук. - М. : Омега-Л,
2004. - 584 с.
6. Бакуменко В. Д. Державно-управлінські рішення : Навчальний
посібник / В. Д. Бакуменко // - К. : ВПЦ АМУ, 2011. – 444 с.
7. Василенко И.А. Государственное управление в странах Запада;
США, Великобритания, Франция, Германия : учеб. пособие /
И.А. Василенко. - 2-е изд., перераб. и доп. - М : Логос, 2000. -
200 с.
8. Корнієнко В.О. Інститути громадянського суспільства та української держави: правові витоки. – Режим доступу: http://www.apdp.in.ua/v29/42.pdf
9. Концептуальні засади взаємодії політики й управління : навч. посіб. / [авт. кол. : Е. А. Афонін, Я. В. Бережний, О. Л. Валевський та ін.] ; за заг. ред. В. А. Ребкала, В. А. Шахова, В. В. Голубь, В. М. Козакова. – К. : НАДУ, 2010. – 300 с.
Методи і критерії оцінювання:
Контрольні роботи, усне опитування (40%);
підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен).
підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен).