Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія конкуренції

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.074.00.O.37
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Данилович-Кропивницька М.Л.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності в області публічного адміністрування, теорії конкуренції та підприємництва;
- Розуміння інструментів та стратегій аналізу ринку, функціонування приватного підприємства та публічної організації;
- Знання сучасного стану розвитку конкуренції в державі, регіоні, територіальній громаді та навички щодо їх удосконалення;
- Знання і розуміння теоретичних і прикладних аспектів реалізації конкурентної політики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: макроекономіка, теорія підприємництва
- кореквізити: конкурентоспроможність національного виробника
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи конкурентних відносин. Підходи до вивчення конкуренції в історичному аспекті. Етапи розвитку конкуренції, їх характеристика. Економічні категорії, що пояснюють динаміку конкуренції. Чотири моделі конкуренції. Функції та трактування конкуренції. Конкурентна зміна, типи конкурентних змін. Конкурентні переваги. Рушійні сили конкуренції у галузі. Методи конкурентної діагностики. Методи оцінки конкурентних переваг.
Рекомендована література:
1. Данилович–Кропивницька М.Л. Електронне навчальне видання: електронний навчально–методичний комплекс з дисципліни Конкуренція та конкурентоспроможність національного виробника № Е41–233–277\2013 від 06.11.2013 р.
2. Кузьмiн О.Є. Управлiння мiжнародною конкурентоспроможнiстю пiдприємства (органiзацiї) / О.Є. Кузьмiн, Н.І. Горбаль — Львiв: Вид-во Нацiонального унiверситету “Львiвська полiтехнiка”, 2004. — 188 с.
3. Портер М.Э. Конкуренция [Текст] / М.Э. Портер; пер с. англ. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (усне опитування, індивідуальні роботи, робота в малих групах) (50%);
• Підсумковий контроль (50 %, іспит): письмово-усна форма (50%)