Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Синектика та евристика у сфері трансферу екотехнологій

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.074.04.E.142
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати:
• ключові поняття і термінологію в області генерації ідей і трансферу екотехнологій;
• найважливіші закономірності розвитку творчого мислення і генерації ідей;
вміти:
• використовувати в практичній діяльності знання, набуті під час вивчення дисципліни;
• розробляти систему заходів щодо реалізації трансферу екотехнологій в умовах конкретного промислового підприємства
• використовувати прийоми синектики та евристики в сфері трансферу екотехнологій;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття «синектика» та «евристика» в сфері трансферу екотехнологій; загальна характеристика сучасних методів генерації новаторських ідей; виділення та вивчення еврестичних прийомів у закордонних дослідженнях; характеристика сучасної системи евристичних прийомів в сфері трансферу екотехнологій; умови використання евристичних методів в сфері трансферу екотехнологій; експериментальне вивчення використання евристичної прийомів в сфері трансферу екотехнологій.
Рекомендована література:
1. Буш Г.Я. Основи евристики для винахідників. - Рига: Знання, 1977. - 95 с.
2. Джонни Цезерани. От мозгового штурма к большим идеям: NLP и синектика в инновационной деятельности , 2005 - 224с.
3. Ильясов И. И. Система эвристических приемов решения задач. — М.гРОУ, 1992 – 140с.
4. Кулюткін Ю.К. Евристичні методи в структурі рішень. - М.: Педагогіка, 1970. - 423 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, іспит).