Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Технології формування екобрендів

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.074.04.E.144
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати екологічні аспекти формування брендів; алгоритм формування екобрендів;
• вміти аналізувати та використовувати зарубіжний досвід формування екобрендів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економіко-екологічні аспекти глобального розвитку;
- Європейські стандарти публічного адміністрування та засади євроінтеграції;
- Управління якістю;
- Екологічний менеджмент;
- Ризики впровадження екотехнологій.
Короткий зміст навчальної програми:
Екологічні аспекти формування брендів. Іформаційне забезпечення споживних властивостей екобрендів. Можливості застосування аналізу при формуванні екобренду. Управління витратами при формуванні екобрендів. Алгоритм формування екобрендів. Використання зарубіжного досвіду формування екобрендів.
Рекомендована література:
1. Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Екологічний брендинг та маркетинг інновацій: аналіз взаємозв’язку // Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу” (29 вересня – 1 жовтня 2010р.). — Суми, 2010. — С. 78-79.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування;
• підсумковий контроль (70%, залік).