Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Публічний маркетинг та маркетинг територій
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.30
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: д.е.н., доц. Карий О.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб;
- уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації;
- уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
- знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб;
- уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації;
- уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами
Стратегічний маркетинг
Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Рекомендована література:
Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с.
2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s.
3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s.
3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (50%);
підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (50%)
підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (50%)