Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Стратегії розвитку держави та суспільства

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.01.E.90
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: канд. держ упр. асист., Красівський Д.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
• розуміння механізмів, методів та інструментів публічної політики та політичного управління;
• Вміння аналізувати стан політичної системи в Україні з метою прийняття управлінського рішення та визначення шляхів вирішення актуальної політичної ситуації або проблеми;
• Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 074 «Публічне управління та адміністрування»;
• розуміння сутності, причинно-наслідкових, функціональних зв’язків та стратегічних цілей розвитку держави та суспільства;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Адміністрування публічними проектами
• Аналіз ринку і кризовий менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Впровадження інноваційних стратегій публічного управління, стратегій переходу України до кола розвинених держав з урахуванням конкурентних переваг і об'єктів конкурентної боротьби; отримання знань з інноваційних стратегій розвитку суспільства, зокрема пріоритетних напрямів інтенсифікації інноваційної діяльності та становлення нових інститутів інноваційної інфраструктури.
Рекомендована література:
1. Громадянське суспільство та публічна політика : метод. реком. / авт. кол. : С. О. Телешун, І. В. Рейтерович, Т. Г. Купрій; за заг. ред. С. О. Телешуна, д. політ. н., проф. – К. : НАДУ, 2012. – 56 с.
2. Політична аналітика в державному управлінні : навч. посіб. / С. О. Телешун, Ю. Г. Кальниш, І. В. Рейтерович, О. Р. Титаренко. – К. : НАДУ, 2012. – 228 с
3. Телешун С. О., Ситник С. В., Рейтерович І. В. Публічна чи державна політика – вітчизняна дилема вибору // Вісник НАДУ. – 2012. – № 4. – С. 185 – 196.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (40%), екзаменаційний контроль (60%)