Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Публічно-бізнесова співпраця на світовому ринку
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.07.E.148
Кількість кредитів: 3.5
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Михальчишин Н.Л.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання публічних органів на міжнародному рівні, діяльність яких впливає на економічну сферу;
- знання аспекту здійснення зовнішньо-економічної діяльності суб'єктів на світовому ринку;
- визначення способів комунікації резидентів та нерезидентів з публічними органами на міжнародному рівні;
- оперування управлінськими аспектами з формування публічно-бізнесової співпраці на світовому ринку.
- знання аспекту здійснення зовнішньо-економічної діяльності суб'єктів на світовому ринку;
- визначення способів комунікації резидентів та нерезидентів з публічними органами на міжнародному рівні;
- оперування управлінськими аспектами з формування публічно-бізнесової співпраці на світовому ринку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
теорія взаємодії держави і бізнесу, європейські та міжнародні інституції, антимонопольне регулювання
Короткий зміст навчальної програми:
- характеристика міжнародних публічних органів, діяльність яких впливає на формування товарних ринків;
- світові ринки: ознаки та особливості функціонування;
- особливості здійснення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів при виході на світові ринки;
- державна підтримка виходу суб’єктів на глобальні ринки;
- використання торгових марок, брендів та технологій при входженні на нові ринки;
- особливості створення дочірніх підприємств при освоєнні нових ринків: взаємодія з публічними органами;
- партнерство як спосіб виходу на світові ринки;
- використання інвестиції в готове виробництво при входженні в цільовий ринок;
- публічно-бізнесова співпраця в cистемі управління якістю;
- публічно-бізнесова співпраця при формуванні та реалізації екологічної політики суб’єктами господарювання.
Рекомендована література:
1. Михальчишин Н.Л. Основи антимонопольної діяльності: Навчальний посібник. – Львів, Вид-во „Манускрипт”, 2008 – 336с.
2. Михальчишин Н.Л. Конкурентна політика держави: навчальний посібник. – Львів, Вид-во „Компанія «Манускрипт»”, 2017. – 204с.
3. Перспективи виходу України на ринки висхідних країн. Аналітична доповідь. – К., Заповіт. 2015. – 116 с.
4. Вихід на нові ринки. 5 ключових моделей [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: www.eurointegration.com.ua
2. Михальчишин Н.Л. Конкурентна політика держави: навчальний посібник. – Львів, Вид-во „Компанія «Манускрипт»”, 2017. – 204с.
3. Перспективи виходу України на ринки висхідних країн. Аналітична доповідь. – К., Заповіт. 2015. – 116 с.
4. Вихід на нові ринки. 5 ключових моделей [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: www.eurointegration.com.ua
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль-100%