Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Управління комунікаціями проекту
Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.E.34
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Технологій управління
Лектор: старший викладач Когут Ірина Василівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати основні етапи становлення та розвитку теорії стейкхолдерів, як учасників процесу комунікації;
• ґенезу дефініції та сутність поняття «стейкхолдер»;
• опанувати методологію стейкхолдер-аналізу;
• вміти ідентифікувати стейхолдерів, персоніфікувати їх інтереси та визначати рівень заінтересованості у проекті, окреслювати стратегічні орієнтири взаємодії із стейкхолдерами, планувати комунікації та взаємодію зі стейкхолдерами, оцінювати результативність взаємодії із стейкхолдерами;
- вміти скласти план комунікації та методи комунікації в проектах.
• ґенезу дефініції та сутність поняття «стейкхолдер»;
• опанувати методологію стейкхолдер-аналізу;
• вміти ідентифікувати стейхолдерів, персоніфікувати їх інтереси та визначати рівень заінтересованості у проекті, окреслювати стратегічні орієнтири взаємодії із стейкхолдерами, планувати комунікації та взаємодію зі стейкхолдерами, оцінювати результативність взаємодії із стейкхолдерами;
- вміти скласти план комунікації та методи комунікації в проектах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Стратегічний менеджмент
• Управління командою проекту
• Проектний менеджмент.
кореквізити:
• Управління міжнародними проектами та програмами
• Прийняття проектних рішень
• Стратегічний менеджмент
• Управління командою проекту
• Проектний менеджмент.
кореквізити:
• Управління міжнародними проектами та програмами
• Прийняття проектних рішень
Короткий зміст навчальної програми:
Ключовим фактором успіху будь-якого підприємства є спроможність побудувати взаємовигідні відносини з ключовими стейкхолдерами у зовнішньому і внутрішньому середовищі. Невміння побудувати такі відносини призводить до втрати ринків збуту, недофінансування процесів розвитку, відсутності мотивації у персоналу, втрати доступу до ключових ресурсів, тиску з боку державних органів і суспільства. Саме тому кожне підприємство має правильно визначати основних стейкхолдерів і узгоджувати власні дії з їхніми інтересами.
Організація взаємодії із стейкхолдерами: Основи теорії стейкхолдерів. Теоретичний базис комплексу стейкхолдер-менеджменту в управлінні проектами. Класифікація стейкхолдерів. Алгоритм ідентифікації стейкхолдерів. Методика стейкхолдер-аналізу. Аналіз інтересів стейкхолдерів. Конфлікт інтересів стейкхолдерів. Розставлення пріоритетів в ході стейкхолдер-аналізу. Інструменти пріоритетизації стейкхолдерів. Організація взаємодії зі стейкхолдерами. Управління стейкхолдерами в ході взаємодії. Оцінювання результативності взаємодії зі стейкхолдерами.
Рекомендована література:
1. Грабарь В. В. Анализ заинтересованных сторон проекта: методология, методика, инструменты / В. В. Грабарь, М. М. Салмаков // Теории политики, экономики и управления. – 2014. – № 2. – С. 36–43.
2. Рибак А. І. Управління зацікавленими сторонами в проектному менеджменті : [монографія] / А. І. Рибак, І. Б. Азарова. – Одеса : ОДАБА, 2017. – 145 с.
3. Смачило В. В. Процедура аналізу стейкхолдерів підприємства / В. В. Смачило,
О. М. Колмакова, Ю. В. Коломієць // Економіка і суспільство. – 2017. – Вип. № 12. –
С. 348–353.
4. Nickols F. The Accountability Scorecard: A Framework for Reconciling & Integrating Stakeholder Needs & Requirements. – Robbinsville, NJ: The Distance Consulting Company, 2000.
2. Рибак А. І. Управління зацікавленими сторонами в проектному менеджменті : [монографія] / А. І. Рибак, І. Б. Азарова. – Одеса : ОДАБА, 2017. – 145 с.
3. Смачило В. В. Процедура аналізу стейкхолдерів підприємства / В. В. Смачило,
О. М. Колмакова, Ю. В. Коломієць // Економіка і суспільство. – 2017. – Вип. № 12. –
С. 348–353.
4. Nickols F. The Accountability Scorecard: A Framework for Reconciling & Integrating Stakeholder Needs & Requirements. – Robbinsville, NJ: The Distance Consulting Company, 2000.
Методи і критерії оцінювання:
– письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (14%);
– контрольні роботи (16%);
– письмова екзаменаційна робота, усна компонента (70%)
– контрольні роботи (16%);
– письмова екзаменаційна робота, усна компонента (70%)