Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Навчальна дисципліна
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.E.52
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.E.64
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Архітектурне проектування
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.E.83
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Містобудування
Лектор: доц., к.арх. Черняк Ігор Якович,
асистент Любицький Роман Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання та розуміння предметної області та фаху;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Архітектурне проектування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчається технологія застосування методів ГІС — аналізу на етапах виконання комплексного дослідження архітектурно - містобудівного об'єкту: технологія створення цифрової карти території архітектурно - містобудівного об'єкту на основі використання картографічних ресурсів з мережі Інтернет; технологія створення таблиць атрибутивних даних архітектурно - містобудівного об’єкту; методи виконання комплексного аналізу архітектурно - містобудівного об'єкту з використанням інструментів тематичного картографування в середовищі ГІС – пакету; технологія формування SQL – запитів до бази даних об'єкту дослідження.
Рекомендована література:
• Любицький Р.І. Опрацювання тематичної карти демографії району: методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2017. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання індивідуальних завдань (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.E.95
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Містобудування
Лектор: доц., к.арх. Черняк Ігор Якович,
асистент Любицький Роман Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання та розуміння предметної області та фаху;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Архітектурне проектування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчається технологія застосування методів ГІС — аналізу на етапах виконання комплексного дослідження архітектурно - містобудівного об'єкту: технологія створення цифрової карти території архітектурно - містобудівного об'єкту на основі використання картографічних ресурсів з мережі Інтернет; технологія створення таблиць атрибутивних даних архітектурно - містобудівного об’єкту; методи виконання комплексного аналізу архітектурно - містобудівного об'єкту з використанням інструментів тематичного картографування в середовищі ГІС – пакету; технологія формування SQL – запитів до бази даних об'єкту дослідження.
Рекомендована література:
• Любицький Р.І. Опрацювання тематичної карти демографії району: методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2017. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання індивідуальних завдань (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.03.E.112
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: Канд. арх, доц. Джигіль Ю. Є.;
канд. арх, доц. Яців М. Б.;
канд. арх, доц. Гой Б. В.;
канд. арх, доц. Воронкова І. С.;
канд. арх, доц. Іванов-Костецький С. О.;
ст. викл. Кубай Р. М.;
ст. викл. Богданова Ю. Л.;
ст. викл. Копиляк І. М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни архітектор повинен знати:
- теоретичні основи передпроектного дослідження містобудівних та архітектурних особливостей існуючого архітектурного середовища;
- функціонально-просторові основи передпроектного аналізу організації громадських будівель різного призначення;
- особливості та закономірності композиційного формування архітектурного простору приміщень громадських будівель в існуючому міському середовищі.
Підготовлений архітектор повинен вміти:
- комплексно досліджувати задане середовище для проектування;
- застосовувати на практиці закономірності проектування громадських будівель різного призначення в існуючому міському середовищі;
- враховувати архітектурно-кліматичні чинники заданого середовища проектування.
- теоретичні основи передпроектного дослідження містобудівних та архітектурних особливостей існуючого архітектурного середовища;
- функціонально-просторові основи передпроектного аналізу організації громадських будівель різного призначення;
- особливості та закономірності композиційного формування архітектурного простору приміщень громадських будівель в існуючому міському середовищі.
Підготовлений архітектор повинен вміти:
- комплексно досліджувати задане середовище для проектування;
- застосовувати на практиці закономірності проектування громадських будівель різного призначення в існуючому міському середовищі;
- враховувати архітектурно-кліматичні чинники заданого середовища проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Металеві конструкції будівель і споруд;
2. Основи та методи архітектурного проектування;
3. Типологія громадських будівель і споруд;
4. Архітектурна фізика (кліматологія, акустика);
5. Основи містобудування;
6. Дизайн архітектурного середовища громадських будівель та споруд.
2. Основи та методи архітектурного проектування;
3. Типологія громадських будівель і споруд;
4. Архітектурна фізика (кліматологія, акустика);
5. Основи містобудування;
6. Дизайн архітектурного середовища громадських будівель та споруд.
Короткий зміст навчальної програми:
Практичний курс ставить за мету виробити у студентів уявлення про початковий етап дизайнерського проектування – комплексне дослідження архітектурно-предметного середовища проектування.
Завдання вивчення дисципліни:
- ознайомлення студентів з задачами, змістом та процедурами художньо-конструкторського аналізу вихідної ситуації;
- освоєння необхідних дій та опанування засобами для виконання передпроектного аналізу;
- набуття навичок формування основних вимог до об'єкту проектування.
Рекомендована література:
1. Гидион 3. Время, пространство, архитектура. – М.: Стройиздат, 1984. – 454с.
2. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с.
3. Джонс Дж. Инженерное и художественное конструирование. Современные методы проектного анализа. – М.: Мир. 1976. – 374с.
4. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Л : НУ «Львівська політехніка», 2013. – 642с.
5. Линч К. Образ города. – М.: Стройиздат, 1982. – 327с.
6. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с.
7. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016. – 624с.
8. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. – Л: НУ «Львівська політехніка», 2009. – 144с.
9. Бархин Б. Г. Методика архитектурного проектирования: Учебно-методическое пособие для вузов. – М.: Стройиздат, 1982. – 224с.
10. Рагон М. Города будущего. М.: Мир, 1969. – 327с.
11. Ching Francis Architecture: Form, Space & Order. – NY: Publ. by V. N. Reinhold, 1979. – 395p.
2. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с.
3. Джонс Дж. Инженерное и художественное конструирование. Современные методы проектного анализа. – М.: Мир. 1976. – 374с.
4. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Л : НУ «Львівська політехніка», 2013. – 642с.
5. Линч К. Образ города. – М.: Стройиздат, 1982. – 327с.
6. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с.
7. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016. – 624с.
8. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. – Л: НУ «Львівська політехніка», 2009. – 144с.
9. Бархин Б. Г. Методика архитектурного проектирования: Учебно-методическое пособие для вузов. – М.: Стройиздат, 1982. – 224с.
10. Рагон М. Города будущего. М.: Мир, 1969. – 327с.
11. Ching Francis Architecture: Form, Space & Order. – NY: Publ. by V. N. Reinhold, 1979. – 395p.
Методи і критерії оцінювання:
Диференційований залік.
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.03.E.122
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: Канд. арх, доц. Джигіль Ю. Є.;
канд. арх, доц. Яців М. Б.;
канд. арх, доц. Гой Б. В.;
канд. арх, доц. Воронкова І. С.;
канд. арх, доц. Іванов-Костецький С. О.;
ст. викл. Кубай Р. М.;
ст. викл. Богданова Ю. Л.;
ст. викл. Копиляк І. М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни архітектор повинен знати:
- теоретичні основи передпроектного дослідження містобудівних та архітектурних особливостей існуючого архітектурного середовища;
- функціонально-просторові основи передпроектного аналізу організації громадських будівель різного призначення;
- особливості та закономірності композиційного формування архітектурного простору приміщень громадських будівель в існуючому міському середовищі.
Підготовлений архітектор повинен вміти:
- комплексно досліджувати задане середовище для проектування;
- застосовувати на практиці закономірності проектування громадських будівель різного призначення в існуючому міському середовищі;
- враховувати архітектурно-кліматичні чинники заданого середовища проектування.
- теоретичні основи передпроектного дослідження містобудівних та архітектурних особливостей існуючого архітектурного середовища;
- функціонально-просторові основи передпроектного аналізу організації громадських будівель різного призначення;
- особливості та закономірності композиційного формування архітектурного простору приміщень громадських будівель в існуючому міському середовищі.
Підготовлений архітектор повинен вміти:
- комплексно досліджувати задане середовище для проектування;
- застосовувати на практиці закономірності проектування громадських будівель різного призначення в існуючому міському середовищі;
- враховувати архітектурно-кліматичні чинники заданого середовища проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Металеві конструкції будівель і споруд;
2. Основи та методи архітектурного проектування;
3. Типологія громадських будівель і споруд;
4. Архітектурна фізика (кліматологія, акустика);
5. Основи містобудування;
6. Дизайн архітектурного середовища громадських будівель та споруд.
2. Основи та методи архітектурного проектування;
3. Типологія громадських будівель і споруд;
4. Архітектурна фізика (кліматологія, акустика);
5. Основи містобудування;
6. Дизайн архітектурного середовища громадських будівель та споруд.
Короткий зміст навчальної програми:
Практичний курс ставить за мету виробити у студентів уявлення про початковий етап дизайнерського проектування – комплексне дослідження архітектурно-предметного середовища проектування.
Завдання вивчення дисципліни:
- ознайомлення студентів з задачами, змістом та процедурами художньо-конструкторського аналізу вихідної ситуації;
- освоєння необхідних дій та опанування засобами для виконання передпроектного аналізу;
- набуття навичок формування основних вимог до об'єкту проектування.
Рекомендована література:
1. Гидион 3. Время, пространство, архитектура. – М.: Стройиздат, 1984. – 454с.
2. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с.
3. Джонс Дж. Инженерное и художественное конструирование. Современные методы проектного анализа. – М.: Мир. 1976. – 374с.
4. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Л : НУ «Львівська політехніка», 2013. – 642с.
5. Линч К. Образ города. – М.: Стройиздат, 1982. – 327с.
6. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с.
7. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016. – 624с.
8. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. – Л: НУ «Львівська політехніка», 2009. – 144с.
9. Бархин Б. Г. Методика архитектурного проектирования: Учебно-методическое пособие для вузов. – М.: Стройиздат, 1982. – 224с.
10. Рагон М. Города будущего. М.: Мир, 1969. – 327с.
11. Ching Francis Architecture: Form, Space & Order. – NY: Publ. by V. N. Reinhold, 1979. – 395p.
2. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с.
3. Джонс Дж. Инженерное и художественное конструирование. Современные методы проектного анализа. – М.: Мир. 1976. – 374с.
4. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Л : НУ «Львівська політехніка», 2013. – 642с.
5. Линч К. Образ города. – М.: Стройиздат, 1982. – 327с.
6. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с.
7. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016. – 624с.
8. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. – Л: НУ «Львівська політехніка», 2009. – 144с.
9. Бархин Б. Г. Методика архитектурного проектирования: Учебно-методическое пособие для вузов. – М.: Стройиздат, 1982. – 224с.
10. Рагон М. Города будущего. М.: Мир, 1969. – 327с.
11. Ching Francis Architecture: Form, Space & Order. – NY: Publ. by V. N. Reinhold, 1979. – 395p.
Методи і критерії оцінювання:
Диференційований залік.
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 2
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.04.E.133
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Архітектура та реставрація
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: