Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Неорганічна хімія, частина 2

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.00.O.11
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: доцент Оленич Роман Романович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні факти, концепції, принципи і теорії, що відносяться до хімії, теоретичні основи технологій виробництва неорганічних речовин;
• вміти застосувати знання і розуміння з хімії для вирішення якісних і кількісних проблем на хімічному виробництві, оцінювати вплив технологічних чинників на склад кінцевого продукту;
• мати уявлення про механізми і принципи хімічних перетворень речовин і перетворення енергії в них.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Фізика,
• Вища математика.
Короткий зміст навчальної програми:
Поширення елементів у природі. Розповсюдженість елементів у земній корі. Методи одержання простих речовин (неметалів і металів). Металургія. Загальна характеристика s-елементів I-II груп, p-елементів III-VIII груп, d-елементів I,II,III,VI,VII,VIII груп, f-елементів. Твердість води та методи її зм’якшення. Фізичні і хімічні властивості простих речовин та їхнє застосування. Кислотно-основні і окисно-відновні властивості сполук s-елементів I-II груп, p-елементів III-VIII груп, d-елементів I,II,III,VI,VII,VIII груп з різними ступенями окиснення. Комплексні сполуки та їхнє застосування. Одержання, фізичні та хімічні властивості важливих неорганічних продуктів (хлоридної, сульфатної, нітратної і ортофосфатної кислот, лугів, скла, цементу, соди, мінеральних добрив та інш.).
Рекомендована література:
1. В.Т.Яворський. Основи теоретичної хімії: підручник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 378 с.
2. В.Т.Яворський. Неорганічна хімія: підручник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 278 с.
3. Н.В. Романова. Загальна та неорганічна хімія. – К.: Вид-во “Перун”, 1998. – 480 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольні роботи (30%);
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)