Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Устаткування галузі й основи проектування

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.01.E.39
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: доцент Слюзар Андрій Володимирович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати конструкції основних машин і апаратів виробництв неорганічних речовин,
• знати властивості конструкційних матеріалів для виготовлення хімічної апаратури та способи захисту їх від корозії;
• вміти здійснювати розрахунки хімічної апаратури;
• мати уявлення про проектування нових або реконструкцію діючих процесів і виробництв.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• неорганічна та органічна хімія,
• прикладна механіка,
• процеси і апарати хімічної технології,
• загальна хімічна технологія,
кореквізити:
• дисципліни спеціалізації технології неорганічних речовин
Короткий зміст навчальної програми:
Корозія та захист металів від корозії. Матеріали для виготовлення хімічних апаратів. Розрахунок основних деталей хімічної апаратури на міцність. Апарати системи Р-Т: розчинники, кристалізатори. Апарати для розділення рідинних неоднорідних систем. Апарати системи Г-Т: печі, адсорбери. Апарати для розділення газових неоднорідних систем. Апарати системи Г-Р. Загальнозаводське обладнання і транспорт. Обладнання складів. Машини: млини та гранулятори. Транспорт та зберігання газів, рідин і твердих матеріалів. Основи промислового проектування.
Рекомендована література:
1. Волошин М.Д. Устаткування галузі і основи проектування: Підручник/ М.Д.Волошин, А.Б.Шестозуб, В.М.Гуляєв.- Дніпродзержинськ: ДДТУ, 2004.- 371 с.
2. Тетеревков А.И., Печковский В.В. Оборудование заводов неорганических веществ и основы проектирования. - Минск: Вышейшая шк., 1981. - 335 с.
3. Альперт Л.З. Основы проектирования химических установок. - М.: Высш. шк.,1982.- 304 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%): усне опитування, розрахунково-графічна робота;
• підсумковий контроль (70%): іспит у письмово-усній формі.