Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Хімія 1 (загальна та неорганічна хімія)

Спеціальність: Фармація, промислова фармація
Код дисципліни: 6.226.00.O.6
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Фізична, аналітична та загальна хімія
Лектор: професор Старчевський В.Л.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• розуміти сучасний стан і шляхи розвитку хімії;
• усвідомлювати роль хімії в науково-технічному прогресі, створенні нових матеріалів;
• розв,язувати енергетичні проблеми, шляхом раціонального використання природних багатств і охорони природи;
• мати світоглядне знання хімічних теорій і законів;
• знати фізичні і хімічні властивості, практичне значення речовин.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Вища математика,
• Обчислювальна математика і програмування,
• Загальна фізика.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні поняття хімії. Основні закони хімії. Будова атома. Періодична система елементів. Хімічний зв?язок. Просторова конфігурація молекул. Основні класи неорганічних речовин: оксиди, кислоти, основи, амфотерні гідроксиди. Основні класи неорганічних речовин: оксиди, солі, галоген- та тіаногідриди, металіди. Координаційні комплексні сполуки. Ізомерія комплексних сполук. Хімічна термодинаміка. Кінетика і каталіз. Розчини. Розчини електролітів. Хімія води. Окисно-відновні реакції. Загальна характеристика металів. Корозія металів. Властивості s-елементів (металів) та їх основних сполук. Властивості р-елементів (металів) та їх основних сполук. Властивості d-елементів (металів) та їх основних сполук. Властивості р-елементів (неметалів) III-V груп. Властивості р-елементів (неметалів) VI групи. Властивості р-елементів (неметалів) VII групи.
Рекомендована література:
1. Н.В. Романова. Загальна та неорганічна хімія. К.; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2002. - 480с.
2. М.Л. Глінка. Загальна хімія. Вид-во “Вища школа”, 1998. - 608с.
3. Г.А.Корчинський. Хімія. Вид-во “Поділля-2000”, 2002. -340с.
4. Б.Я. Котур. Хімія. Практикум. Навч. посібник. Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, Львів, 2004. - 237с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, поточний тестовий контроль (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)