Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Технології електронної комерції та інтернет-маркетингу
Спеціальність: Системний аналіз (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.124.00.M.23
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доцент Висоцька Вікторія Анатоліївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Моделювати та проектувати системи опрацювання інформаційних ресурсів для електронної комерції. Реалізувати методи Інтернет-маркетингу для систем електронної комерції. Застосовувати методи математичної лінгвістики для реалізації технологій Інтернет-маркетингу. Підбирати оптимальні методи Інтернет-маркетингу для технічного аналізу, контент-аналізу, оптимізації та просування інформаційних ресурсів електронної комерції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Крос-платформне програмування та хмарні сервіси
Організація баз даних та знань,
Об’єктно-орієнтоване програмування,
Web програмування,
Web-технології та web-дизайн,
Методології розроблення інформаційних систем,
Програмні платформи розподілених систем,
Сховища і простори даних,
Технології програмування розподілених систем,
Інформаційні технології опрацювання даних,
Технології управління ІТ-проектами,
Комп’ютерні мережі,
Комп’ютерна лінгвістика,
Технології інтеграції інформаційних ресурсів,
Онтологічний інжиніринг,
Системи машинного перекладу та автоматичне реферування,
Мови опису онтологій
Організація баз даних та знань,
Об’єктно-орієнтоване програмування,
Web програмування,
Web-технології та web-дизайн,
Методології розроблення інформаційних систем,
Програмні платформи розподілених систем,
Сховища і простори даних,
Технології програмування розподілених систем,
Інформаційні технології опрацювання даних,
Технології управління ІТ-проектами,
Комп’ютерні мережі,
Комп’ютерна лінгвістика,
Технології інтеграції інформаційних ресурсів,
Онтологічний інжиніринг,
Системи машинного перекладу та автоматичне реферування,
Мови опису онтологій
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційні технології для побудови та впровадження систем електронної комерції та інтернет-маркетингу.
Дослідження Інтернет-технологій для побудови сервіс-орієнтованих інтелектуальних систем опрацювання інформаційних ресурсів.
Технологія управління контентом в інтелектуальних системах опрацювання інформаційних ресурсів.
Онтології як ядро баз знань інтелектуальних систем.
Проектування системи автоматизованого синтезу онтології.
Аналіз процесів опрацювання інформаційних ресурсів.
Методи опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної комерції та Інтернет-маркетингу.
Проект розроблення інтелектуальних систем опрацювання інформаційних ресурсів.
Рекомендована література:
1. Литвин В.В. Методи та засоби опрацювання інформаційних ресурсів на основі онтологій: монографія / В.В. Литвин, В.А. Висоцька, Д.Г. Досин. – Львів: ЛА «Піраміда», 2016. – 404 с.
2. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrucken, Germany. - ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN-10: 3659899054, EAN: 9783659899058. - 2016. - 324 с. - Access mode: https://www.lap-publishing.com/catalog/details/store/gb/book/978-3-659-89905-8/methods-based-on-ontologies-for-information-resources-processing?locale=gb.
3. Берко А.Ю. Системи електронної контент-комерції. Монографія / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник // Видавництво національного університету “Львівська політехніка”. – Львів 2009. – 612 с.
2. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrucken, Germany. - ISBN-13: 978-3-659-89905-8, ISBN-10: 3659899054, EAN: 9783659899058. - 2016. - 324 с. - Access mode: https://www.lap-publishing.com/catalog/details/store/gb/book/978-3-659-89905-8/methods-based-on-ontologies-for-information-resources-processing?locale=gb.
3. Берко А.Ю. Системи електронної контент-комерції. Монографія / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник // Видавництво національного університету “Львівська політехніка”. – Львів 2009. – 612 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота, усне опитування
• Підсумковий контроль (55%, екзаменаційний контроль): тестування (45%), усна компонента (10%)
• Підсумковий контроль (55%, екзаменаційний контроль): тестування (45%), усна компонента (10%)