Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Спеціальність: Системний аналіз (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.124.00.O.27
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.н.с.к., професор Кунанець Наталія Едуардівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- історію та методологію наукових досліджень;
-закони і форми пізнання;
-особливості екологічних об’єктів та принципи збору інформації;
-змістовну постановку задачі комп’ютерного моделювання;
-принципи побудови моделей екологічних процесів;
-методи опрацювання та аналізу даних;
-формування презентацій за результатами дослідження.
- історію та методологію наукових досліджень;
-закони і форми пізнання;
-особливості екологічних об’єктів та принципи збору інформації;
-змістовну постановку задачі комп’ютерного моделювання;
-принципи побудови моделей екологічних процесів;
-методи опрацювання та аналізу даних;
-формування презентацій за результатами дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
теорія ймовірностей та математична статистика
математичний аналіз
моделювання систем
дискретна математика
моделювання складних систем
чисельні методи
математичний аналіз
моделювання систем
дискретна математика
моделювання складних систем
чисельні методи
Короткий зміст навчальної програми:
Історія становлення та розвитку науки. Організація науково-дослідної роботи в Україні. Основи методології науково-дослідної діяльності. Основні методи наукових досліджень. Вибір, етапи та ефективність наукового дослідження. Теорія і практика системних досліджень. Інформаційне забезпечення наукової роботи. Оформлення наукової роботи. Відкриті дані.
Рекомендована література:
1. Крушельницька O. B. Методологія та організація наукових досліджень: Навч. посібник / О. В. Крушельницька. – К. : Кондор, 2006. – 192.
2. Єріна А.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. Методологія наукових досліджень: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 212 с.
3. Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посіб. / Г. О. Бірта, Ю. Г. Бургу - К. : Центр учб. л-ри, 2014. - 142 с.
4. Голіков В. А. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / В. А. Голіков, М. А. Козьміних, О. А. Онищенко. - Одеса : ОНМА, 2014. - 163 с.
5. Каламбет С.В. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / Каламбет С. В., Іванов С. В., Півняк Ю. В. - Дніпропетровськ : Герда, 2015. - 190 с.
6. Методологія наукових досліджень: навч.-метод. посіб. / [уклад. Олійник Н.
Ю.]. - Кам'янець-Подільський : Сисин Я. І., 2015. - 110 с.
7. Юринець В. Є. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / В. Є. Юринець ; Льві. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Л. : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - 180 с.
8. Карпаш О. М. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / О. М. Карпаш, П. М. Райтер, М. О. Карпаш. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2014. - 253 с.
2. Єріна А.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. Методологія наукових досліджень: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 212 с.
3. Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посіб. / Г. О. Бірта, Ю. Г. Бургу - К. : Центр учб. л-ри, 2014. - 142 с.
4. Голіков В. А. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / В. А. Голіков, М. А. Козьміних, О. А. Онищенко. - Одеса : ОНМА, 2014. - 163 с.
5. Каламбет С.В. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / Каламбет С. В., Іванов С. В., Півняк Ю. В. - Дніпропетровськ : Герда, 2015. - 190 с.
6. Методологія наукових досліджень: навч.-метод. посіб. / [уклад. Олійник Н.
Ю.]. - Кам'янець-Подільський : Сисин Я. І., 2015. - 110 с.
7. Юринець В. Є. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / В. Є. Юринець ; Льві. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Л. : ЛНУ ім. І. Франка, 2011. - 180 с.
8. Карпаш О. М. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. / О. М. Карпаш, П. М. Райтер, М. О. Карпаш. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2014. - 253 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (55%, екзамен): письмово-усна форма
• Підсумковий контроль (55%, екзамен): письмово-усна форма