Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Сучасна німецька/японська мова, частина 2
Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.11
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: викл. Костевич Н. С., доц. Літінська О. Ю.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
Приблизно 3500 слів японської мови, основ граматики, системи письма, понад 1000 ієрогліфів, що дасть можливість спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо.
вміти:
Спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо.
знати:
Приблизно 3500 слів японської мови, основ граматики, системи письма, понад 1000 ієрогліфів, що дасть можливість спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо.
вміти:
Спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: «Сучасна японська мова» Ч.1
Кореквізити: -
Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми:
Розмова про іншу особу; Вказівні займенники та локативи; Час; Дієслова руху; Прямий додаток; Орудний відмінок; Предикативні прикметники; Тема і рема в японському реченні; Лічильні суфікси; Вирази прохання, дозволу та заборони; Послідовність дій в японському реченні.
Рекомендована література:
1. (Ніхонґо сьохо. Початковий курс японської мови). The Japan Foundation Japanese Language Institute. Tokyo, 1994..
2. М.С.Федоришин. Українська транскрипція японської мови. Методичний посібник з основ японського письма: фонетична транскрипція. Львів, 1994.
3. Практикум з основ японської мови. Зошити 1 – 8. НУЛП, Львів, 2002, 2005.
4. I. (Minna no Nihongo. Японська мова для всіх: початковий курс, ч. І.) 3A Corporation, Tokyo, 2000.
5. II. (Minna no Nihongo. Японська мова для всіх: початковий курс, ч. ІІ.) 3A Corporation, Tokyo, 2000.
6. I. Minna no Nihongo. Intermediate Level. 3A Corporation, Tokyo, 2009.
7. . An Introduction to the Japanese Syllabary. Bonjinsha, Tokyo, 1995.
8. . The pronunciation of Japanese. Bonjinsha, Tokyo, 1995.
9. Grundkurs der modernen japanischen Sprache von Eiko Saito und Helga Silberstein. VEBVerlag Enzyklopadie Leipzig, 1986.
10. Modern Japanese for University Students. Parts I. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988.
11. Modern Japanese for University Students. Part II. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988.
12. Modern Japanese for University Students. Part III. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988.
13. A Course in Modern Japanese. Volume One. The University of Nagoya Press, 1996.
14. Bonjinsha, Tokyo, 1998.
15. . First Lessons in Kanji. Bonjinsha, Tokyo, 1995.
16. I. (Ніхонґо цюукюу І. Японська мова: середній рівепь І.) The Japan Foundation Japanse Language Institute. Tokyo, 1993.
17. IІ. (Ніхонґо цюукюу ІІ. Японська мова: середній рівепь ІІ.) The Japan Foundation Japanse Language Institute. Tokyo, 1996.
18. Nobuko Mizutani. Introduction to Intermediate Japanese. An Integrated Course. Bonjinsha, Tokyo, 1998.
19. . M.Sasaki, M.Kadokura. Japanese Through Dialogues. For Intrmediate Learners (Drills & Tasks). The Japan times. Tokyo, 1997.
20. . . M.Sasaki. View of Today’s Japan. ALC. Tokyo, 1998.
21. . Living in Japan: F Handbook. ALC Press Japanese Textbook Series. Tokyo, 1998.
22. Traveling Japan: Local Nature and Cultue. ALC Press Japanese Textbook Series. Tokyo, 1996.
23. K.Tatematsu, Z.Tateoka, T.Matsumoto, T.Sato. Writnig Letters in Japanese. The Inter=Univesity Center for Japanese Language Studies. The Japan Times. Tokyo, 1995.
24. I.1999240p
25. Словники.
2. М.С.Федоришин. Українська транскрипція японської мови. Методичний посібник з основ японського письма: фонетична транскрипція. Львів, 1994.
3. Практикум з основ японської мови. Зошити 1 – 8. НУЛП, Львів, 2002, 2005.
4. I. (Minna no Nihongo. Японська мова для всіх: початковий курс, ч. І.) 3A Corporation, Tokyo, 2000.
5. II. (Minna no Nihongo. Японська мова для всіх: початковий курс, ч. ІІ.) 3A Corporation, Tokyo, 2000.
6. I. Minna no Nihongo. Intermediate Level. 3A Corporation, Tokyo, 2009.
7. . An Introduction to the Japanese Syllabary. Bonjinsha, Tokyo, 1995.
8. . The pronunciation of Japanese. Bonjinsha, Tokyo, 1995.
9. Grundkurs der modernen japanischen Sprache von Eiko Saito und Helga Silberstein. VEBVerlag Enzyklopadie Leipzig, 1986.
10. Modern Japanese for University Students. Parts I. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988.
11. Modern Japanese for University Students. Part II. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988.
12. Modern Japanese for University Students. Part III. Japanese Department, International Christian University, Tokyo, 1988.
13. A Course in Modern Japanese. Volume One. The University of Nagoya Press, 1996.
14. Bonjinsha, Tokyo, 1998.
15. . First Lessons in Kanji. Bonjinsha, Tokyo, 1995.
16. I. (Ніхонґо цюукюу І. Японська мова: середній рівепь І.) The Japan Foundation Japanse Language Institute. Tokyo, 1993.
17. IІ. (Ніхонґо цюукюу ІІ. Японська мова: середній рівепь ІІ.) The Japan Foundation Japanse Language Institute. Tokyo, 1996.
18. Nobuko Mizutani. Introduction to Intermediate Japanese. An Integrated Course. Bonjinsha, Tokyo, 1998.
19. . M.Sasaki, M.Kadokura. Japanese Through Dialogues. For Intrmediate Learners (Drills & Tasks). The Japan times. Tokyo, 1997.
20. . . M.Sasaki. View of Today’s Japan. ALC. Tokyo, 1998.
21. . Living in Japan: F Handbook. ALC Press Japanese Textbook Series. Tokyo, 1998.
22. Traveling Japan: Local Nature and Cultue. ALC Press Japanese Textbook Series. Tokyo, 1996.
23. K.Tatematsu, Z.Tateoka, T.Matsumoto, T.Sato. Writnig Letters in Japanese. The Inter=Univesity Center for Japanese Language Studies. The Japan Times. Tokyo, 1995.
24. I.1999240p
25. Словники.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
Підсумковий контроль: диференційований залік.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК):
Аудиторна робота (70):
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 50
Самостійна робота (30):
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Індивідуальне завдання 20
Разом за дисципліну 100
Підсумковий контроль: диференційований залік.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК):
Аудиторна робота (70):
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота 50
Самостійна робота (30):
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Індивідуальне завдання 20
Разом за дисципліну 100
Сучасна німецька/японська мова, частина 2
Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.12
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Прикладна лінгвістика
Лектор: доц. Антонюк Г.Д., доц. Семотюк О.Л., доц. Дужа-Задорожна М.П., доц. Черниш Л.З., ас. Винничук С.Я., ас. Перхач Р.Т.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
знати лексичний та граматичний матеріал, який вивчався впродовж семестру; синтаксичні, семантичні та фонетичні правила і закономірності німецької мови; бути ознайомленим із культурою німецькомовних країн; знати особливості нового правопису німецької мови;
вміти володіти основними комунікативними стратегіями, які відіграють важливу роль в повсякденному спілкуванні; вміти користуватися іноземною мовою (на початковому етапі: читати нескладні суспільно-політичні науково-популярні тексти, а також адаптовані тексти з художньої літератури); сприймати на слух і розуміти тексти з різною глибиною та повнотою проникнення у їх зміст; володіти навиками усного спілкування в монологічній та діалогічній формі;володіти навиками писемного мовлення; навиками перекладу з німецької мови на українську і навпаки; володіти основними комунікативними інтенціями, які відіграють важливу роль в повсякденному спілкуванні.
вміти володіти основними комунікативними стратегіями, які відіграють важливу роль в повсякденному спілкуванні; вміти користуватися іноземною мовою (на початковому етапі: читати нескладні суспільно-політичні науково-популярні тексти, а також адаптовані тексти з художньої літератури); сприймати на слух і розуміти тексти з різною глибиною та повнотою проникнення у їх зміст; володіти навиками усного спілкування в монологічній та діалогічній формі;володіти навиками писемного мовлення; навиками перекладу з німецької мови на українську і навпаки; володіти основними комунікативними інтенціями, які відіграють важливу роль в повсякденному спілкуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: Сучасна німецька мова (частина 1), Сучасна англійська мова мова (частина 1)
- кореквізит: Вступ до мовознавства; Основи прикладної лінгвістики
- кореквізит: Вступ до мовознавства; Основи прикладної лінгвістики
Короткий зміст навчальної програми:
Тема 1. Essen und Trinken. Fruhstuck im Hotel. Geschirr und Besteck. Essen und Trinken. Im Restaurant. Grammatik: Die Nomengruppe. Verben Personalpronomen.
Тема 2. Der Alltag. Tagesablauf beschreiben. Arbeitstatigkeiten und Computerfunktionen benennen. Uber Vergangenes berichten. Termine vereinbaren und absagen. Grammatik: Trennbare und untrennbare Prafixen. Perfekt. Modalverben mussen, sollen. Temporale Prapositionen.
Тема 3. Reisen. Das Wetter beschreiben. Uber Reiseziele sprechen. Grunde angeben. Sachen fur den Urlaub benennen. Kleidung einkaufen. Sich nach Fahrkarten erkundigen. Uber Urlaubserlebnisse berichten. Grammatik: Satzverbindungen, Konjunktionen. Modalverb wollen. Imperativ. Verben mit Dativ. Personalpronomen im Dativ.
Тема 4. Wohnen. Eine Wohnung und Wohnanlage beschreiben. Wohnungsanzeige lesen. Gesprache mit einem Makler fuhren. Uber Mobel und Wohnungseinrichtung sprechen. Den Weg beschreiben. Den Hausordnung lesen. Grammatik: Lokalangaben im Dativ. Wechselprapositionen. Modalverb durfen. Komparation der Adjektive.
Тема 5. Begegnungen und Ereignisse. Gute Wunsche formulieren. Eine Einladung einnehmen /absagen. Die wichtigsten Korperteile nennen. Einen Termin beim Arzt vereinbaren. Ratschlage zum Thema Gesundheit geben. Einfache Nachrichten verstehen. Grammatik: werden. Verben mit Dativ und Akkusativ. Modalverben im Prateritum. Vergangenheitsformen.
Рекомендована література:
1. Begegnungen. Integriertes Kurs- und Arbeitsbuch fur Fremdsprache Deutsch. Sprachniveau A+. Schubert Verlag Leipzig.
2. T.Scherling, L.Wertenschlag, C.Gick, M.Muller, P.Rusch, R.Schmidt „Moment mal!“ Lehrwerk fur Deutsch als Fremdsprache. Lehrbuch 1. Langenscheidt, 2000.
3. Aufderstra?e H., Bock H., Gerdes M., Muller J., Muller H. Themen aktuell 1: [Kursbuch] / H. Aufderstra?e, H. Bock, M. Gerdes, J. Muller, H. Muller. - Germany: Hueber Verlag, 2003. – 160 S.
4. Bock H., Eisfeld K.-H., Holthaus H., Schutze-Nohmke U. Themen aktuell 1: [Arbeitsbuch] / H. Bock, K.-H. Eisfeld, H. Holthaus, U. Schutze-Nohmke. - Germany: Hueber Verlag, 2003. – 143 S.
5. Євгененко Д. А., Білоус О. М., Гуменюк О. О. Практична граматика німецької мови [навч. посібник] / Д. А. Євгененко, О. М. Білоус, О. О. Гуменюк та ін. – Вінниця: НОВА КНИГА, 2004. – 400 с.
6. Камянова Т. Німецька мова: [підручник] / Т. Камянова. – М.: Изд-во «Славянский дом книги», 2003. – 592 с.
7. Николишин Ю. І. Львів / Ю. І. Николишин. – Львів: Апріорі, 2006. – 103 с.
2. T.Scherling, L.Wertenschlag, C.Gick, M.Muller, P.Rusch, R.Schmidt „Moment mal!“ Lehrwerk fur Deutsch als Fremdsprache. Lehrbuch 1. Langenscheidt, 2000.
3. Aufderstra?e H., Bock H., Gerdes M., Muller J., Muller H. Themen aktuell 1: [Kursbuch] / H. Aufderstra?e, H. Bock, M. Gerdes, J. Muller, H. Muller. - Germany: Hueber Verlag, 2003. – 160 S.
4. Bock H., Eisfeld K.-H., Holthaus H., Schutze-Nohmke U. Themen aktuell 1: [Arbeitsbuch] / H. Bock, K.-H. Eisfeld, H. Holthaus, U. Schutze-Nohmke. - Germany: Hueber Verlag, 2003. – 143 S.
5. Євгененко Д. А., Білоус О. М., Гуменюк О. О. Практична граматика німецької мови [навч. посібник] / Д. А. Євгененко, О. М. Білоус, О. О. Гуменюк та ін. – Вінниця: НОВА КНИГА, 2004. – 400 с.
6. Камянова Т. Німецька мова: [підручник] / Т. Камянова. – М.: Изд-во «Славянский дом книги», 2003. – 592 с.
7. Николишин Ю. І. Львів / Ю. І. Николишин. – Львів: Апріорі, 2006. – 103 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (40 %):
підсумковий контроль (60% залік)
підсумковий контроль (60% залік)